رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر از تلاش و برنامه‌ریزی برای توسعه متوازن همه محلات شهر بوشهر خبر داد و گفت: امسال ۵۰ پروژه عمران شهری جدید در بوشهر اجرا می‌شود.

امسال ۵۰ پروژه عمران شهری جدید در بوشهر اجرا می‌شودبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  ابوذر دهدار یکشنبه‌شب در نشست اعضای شورای شهر بوشهر اظهار داشت: مجموعه شهرداری و شورای شهر به عنوان نهاد‌های مردمی و محلی باید توجه ویژه‌ای به خواسته‌ها و نیاز‌های شهروندان داشته باشند.

وی اضافه کرد: امروز مردم از ما آسفالت مناسب، سیما و مبلمان زیبای شهری، افزایش سرانه فضای سبز، ایجاد پارک‌های محله‌ای، ساحلی و محیط‌هایی برای افزایش شادابی و نشاط، شهری روان و تمیز و … خواستار هستند و باید این پروژه‌های اجرایی را در راس امور خود قرار دهیم.

رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر با بیان اینکه ما موظفیم در راستای محقق ساختن این مطالبات تلاش کنیم، خاطرنشان کرد: هدف، توسعه و آبادانی بندر بوشهر است و باید برای دستیابی به این مهم تلاش کنیم.

وی بیان کرد: در بودجه سال ۹۷ شهرداری ۵۰ پروژه عمران شهری دیده شده است که ۱۲ پروژه آن در هفته جاری کلنگ زنی می‌شود که اجرای آن‌ها می‌تواند نقش مهمی در عمران و آبادی شهر بوشهر داشته باشد.

دهدار ادامه داد: توسعه در محلات باید عادلانه، متوازن و پایدار باشد و تمام تلاش ما این است که همه محلات باید به طور عادلانه در توسعه شهر دیده شوند.

وی گفت: امروز مردم از شهرداری انتظار انجام پروژه‌هایی را دارند که رفاه و آسایش و امنیت را برایشان به ارمغان آورد و خوشبختانه با اهتمام ویژه شورای اسلامی شهر و شهرداری، پروژه‌ها در زمانبندی مناسب و با کیفیت مطلوبی اجرا خواهند شد.

رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر افزود: توزیع عادلانه خدمات و منابع بین محلات مختلف شهری و دستیابی برابر شهروندان به امکانات، عدالت اجتماعی را در پی دارد و زمینه ساز توسعه متوازن شهری است.

انتهای پیام/م

توسعه متوازن محلات بوشهر

برچسب ها: شورای شهر ، محیط زیست
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.