محلات جنوبی بوشهر ۱۰ روز گذشته را آب نداشتند

رئیس کمسیون برنامه و بودجه و حقوقی شورای اسلامی شهر بوشهر گفت: از ۱۰ روز گذشته برخی از شهروندان ساکن درمحلات جنوبی شهر بوشهر در بی‌آبی بسر می‌برند که نیاز است فکر اساسی برای رفع این مشکل شود.

محلات جنوبی بوشهر ۱۰ روز آب ندارند به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر ، کیوان هاشم‌زاده اعلام کرد: بررسی‌ها نشان می‌دهد بیش از ۱۰۰ خانوار در محلات جنوبی برای تامین آب شرب بهداشتی با مشکل جدی روبرو شوند.

وی بااشاره به ضرورت ورود دستگاه‌های خدمت‌رسان برای تامین آب شرب برای این خانواده‌ها، تصریح کرد: خرید آب به ازا هر مخزن دو هزار لیتری با قیمت بین ۵۰ تا ۶۰ هزار تومان از عهده خیلی از این خانواده‌ها بر نمی‌آید.

هاشم‌زاده با اعلام این که صحبت‌های مقدماتی برای استفاده از تانکر‌های آب‌رسان سپاه، ارتش و استانداری انجام شده است، گفت: بر اساس آخرین پیگیری‌ها، قول‌های مساعدی از این طریق برای آب‌رسانی و رفع مشکل مردم داده شده است.

وی افزود: از شهرداری بندربوشهر، ادارات آب و فاضلاب شهری و روستایی، منابع طبیعی و جهاد کشاورزی و سایر دستگاه‌هایی که دارای تانکر‌های آب‌رسانی هستند درخواست داریم تا در این شرایط به داد مردم محلات جنوب شهر بوشهر برسند.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه و حقوقی شورای اسلامی شهر بوشهر ادامه داد: آب‌رسانی سیار راه‌حل کوتاه مدت برای از بین بردن مشکل نبود آب در این محلات است ونیاز است که در این خصوص فکر اساسی شود.

انتهای پیام/م

از ۱۰ روز گذشته برخی از شهروندان ساکن درمحلات جنوبی شهر بوشهر در بی‌آبی بسر می‌برند

برچسب ها: بحران آب ، صدای مردم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.