رئیس فدراسیون هندبال؛

هندبال درخراسان رضوی جایگاه ویژه‌ای دارد

رئیس فدراسیون هندبالگفت: هندبال در خراسان رضوی مخصوصا در شهرستان سبزوارو مشهد از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است.

هندبال درخراسان رضوی جایگاه ویژه‌ای داردبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد علیرضا رحیمی در مجمع سالیانه هیات هندبال خراسان رضوی با بیان اینکه رشد دوباره هندبال خراسان رضوی مستلزم استفاده از تمام ظرفیت‌ها است افزود:  هیئت هندبال باید از ظرفیت تمامی فعالان، پیشکسوتان و بزرگان این رشته استفاده کند تا بتوانیم شاهد رشد و پیشترفت مجدد این رشته دذر استان و کشور باشیم.

وی گفت:در حال حاضر در سراسر کشور 21 هزار ورزشکار سازمان یافته داریم و امیدواریم بتوانیم در بعد‌های قهرمانی و حرفه‌ای و همگانی گام‌های ارزشمندی برداریم.
 

هندبال در استان جایگاه ویژه‌ای دارد


مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی هم در ادامه این مجمع با بیان اینکه تاکید ویژه‌ای بر برگزاری مجامع سالیانه و بررسی وضعیت و عملکرد هیئت‌های ورزشی داریم گفت: تمامی هیئت‌ها باید در زمان مقرر برای تشکیل مجمع سالیانه با حضور تمامی اعضا اقدام کنند.

کوروش صبوریان افزود: هندبال در استان جایگاه ویژه‌ای دارد، به دلیل تاریخ این رشته در استان و افتخارات آن طرفدران بسیاری هم در استان به این رشته علاقه دارند.

وی بابیان اینکه یکی از دلایل عدم پیشرفت و ایجاد مشکل برای توسعه هندبال برخی بی ثباتی‌ها است گفت:.یکی دیگر از این مشکلات کمبود برخی منابع مالی است ،ما باید افرادی را پرورش میدادیم تا بتوانند در زمان سخت هم نام هندبال استان را زنده نگه دارند.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی خاطرنشان کرد: مدیریت هیئت‌های ورزشی باید از ظرفیت تمامی خانواده رشته حوزه خود استفاده کنند و مهمترین اصل در این حوزه استفاده از تجربیات پیشکسوتان می‌باشد.

کوروش صبوریان  با اشاره به اینکه در این رشته ورزشی بانوان و شهرستان‌ها نباید مغفول بماندگفت: امیدوارم هیئت هندبال برای گسترش این رشته ورزشی در شهرستان‌ها و  بانوان علاقه‌مند توجه ویژه‌ای داشته باشد.

انتهای پیام // م. ا
 

برگزاری مجمع سالیانه هیات هندبال خراسان رضوی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار