تامین امنیت ترامپ در سفرش به انگلیس ۵ میلیون پوند آب می‌خورد!

بنابر اعلام روزنامه تایمز، هزینه تامین امنیت رئیس جمهور آمریکا در سفر قریب‌الوقوع وی به انگلیس، معادل ۵ میلیون پوند خواهد شد.

تامین امنیت ترامپ در سفرش به انگلیس ۵ میلیون پوند آب می‌خورد!به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی روزنامه تایمز، هزینه حفظ امنیت «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا در سفر قریب‌الوقوع وی به انگلیس، معادل ۵ میلیون پوند خواهد شد.

سرویس هوایی ویژه انگلیس (اس آی اس) قرار است در کنار 10 هزار نیروی پلیس، مسئولیت تامین امنیت سفر دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا را به این کشور بر عهده بگیرند.

بنا به گزارش‌ها، افسران نخبه پلیس انگلیس برای مقابله با حملات تروریستی علیه رئیس جمهور آمریکا در حالت آماده باش قرار می‌گیرند و همچنین تعداد زیادی ون‌ پلیس برای مقابله و نظارت بر تظاهرات گسترده احتمالی در لندن حضور خواهند داشت. در کنار نیروهای معمول پلیس انگلیس، نیروهای ضد ترور که در اس آی اس آموزش دیده‌اند نیز به حالت آماده‌باش خواهند بود.

بنا به گزارش روزنامه «میل آن ساندی» چاپ انگلیس همچنین قرار است 40 ماشین و موتورسیکلت پلیس در زمان حضور ترامپ در جاده‌های لندن مستقر شوند تا از او در مقابل هر گونه تلاش برای ترور احتمالی محافظت نمایند. تحت برنامه موسوم به عملیات منیفولد، روزهای استراحت نیروهای پلیس لغو و به آنها گفته شده که ممکن است برای عملیات به صدها مایل دورتر منتقل شوند.

سفر ترامپ به انگلیس قرار است در 13 ماه جولای و پس از حضور او در نشست سران ناتو در بروکسل صورت گیرد. این سفر رسمی نخواهد بود، بلکه او در چارچوب یک سفر کاری در این کشور حضور خواهد یافت. با این حال ترامپ قرار است در این سفر با ملکه انگلیس نیز دیدار داشته باشد.

انتهای پیام/

حفاظت از ترامپ در سفرش به انگلیس چقدر هزینه دارد؟

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار