افتتاح میز خدمت در سازمان بهزیستی اصفهان

41 خدمت بهزیستی اصفهان به صورت مستقیم از طریق میز خدمت به مددجویان ارائه می شود.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مدیرکل بهزیستی استان اصفهان در آیین افتتاحیه میز سلامت این سازمان  در شهر اصفهان گفت : در جهت اجرایی کردن فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر تکریم ارباب رجوع و دستور موکد ریاست محترم جمهوری در اوا خرداد ماه سال جاری، دستگاه های اداری موظف به تشکیل ساختاری به عنوان میز خدمت شدند که در این ساختار برخی از خدماتی که قابل ارائه مستقیم به ارباب رجوع است تعریف شده و در اختیار مددجویان قرار داده می شود .

دکتر مرضیه فرشاد افزود : از مجموع 150 خدمتی سازمان بهزیستی  تعدادی از خدمات که به صورت تخصصی بود از طریق دفاتر پیشخوان ارائه می شد  ، با توجه به دستور العمل هایی که از طرف سازمان بهزیستی کل کشور صادر شد  موظف شدیم از ابتدای تیر ماه این خدمات را در قالب میز خدمت  ارائه دهیم ، در حال حاضر از مجموع 150 خدمت 41 خدمت را از طریق میز خدمت  و بدون مراجعه مددجویان  ، به آنان ارائه می دهیم.

وی ادامه داد :در حال حال حاضر بر اساس دستور های ابلاغی فقط در شهر اصفهان این گونه خدمات در اختیار مددجویان قرار داده شده  و در ادارات شهرستان معاون اداره مسئول میز خدمت شهرستان است.

مدیرکل بهزیستی استان اصفهان تصریح کرد : در حال حاضر در این مکان پنج تن از کارشناسان حضور دارند که مسلط به این 41 خدمت هستند و مراجعان بر اساس نیاز خود به این کارشناسان جهت دریافت خدمات مراجعه می کنند.

وی گفت : با توجه به اینکه در حال حاضر فقط شهر اصفهان تحت پوشش خدمات میز سلامت قرار دارد برآورد ما این است که حدود 130 هزار نفر نیاز به دریافت خدمات از این مرکز هستند.

فرشاد در پایان گفت : طبق برنامه ریزی انجام شده از اوایل مهر ماه سامانه بر خط خدمات رسانی به مددجویان راه اندازی خواهد شد و مددجویان می توانند از طریق این سامانه درخواست های خود را ثبت و پیگیری کنند.

 

انتهای پیام/م 

 

راه اندازی میز سلامت در بهزستی اصفهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مجیدملایی
۰۴:۳۰ ۰۷ مهر ۱۳۹۹
سلام مگه مستمری خوانواده معلول تک نفره ۱۵درصداًضافه نشده وبایداز۱۰۸۵۰۰به ۱۲۵۰۰۰برسه پس چرامستمری من درمهرماه ۱۰۸۵۰۰شده لطفن پیگیری کنید