محصول جدید شیائومی هفته بعد معرفی می‌شود

شیائومی قصد دارد هفته بعد محصول جدیدی از شرکت خود را معرفی کند.

محصول جدید شیائومی هفته بعد معرفی خواهد شدبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت گوشی‌سازی چینی شیائومی آمدا است تا محصول جدید خود را هفته بعد معرفی کند. اطلاعات جدید این کمپانی چینی از طریق دستیار مجازی آن، Xiao AI اعلام شد که در آن مشخص شد 3 جولای (12 تیر) زمان معرفی محصول جدید این شرکت خواهد بود.

متأسفانه، دستیار مجازی شیائومی اعلام نکرده است که ستاره این معرفی چه محصولی خواهد بود. اگرچه کمپانی شیائومی روز گذشته دو محصول جدید خود به نام‌های Redmi 6 Pro و Mi Pad 4 را معرفی کرد، احتمال اینکه هفته بعد هم یک گوشی جدید از این شرکت معرفی شود، زیاد است.

گزارش‌های منتشر شده این احتمال را داده‌اند که شیائومی قصد دارد نوع دیگری از گوشی‌های موجود در بازار خود را ارائه دهد. مخصوصا انتظارهای متخصصان اسمارت‌فون‌ها بر این است که این کمپانی قرار است Mi 6X Hatsune Edition را به همراه مدل رنگ قرمز Redmi Note 5، معرفی کند. البته هیچ اطلاعات دیگری از این خبر به طور قطعی تأیید نشده و ممکن است به جای این مدل‌ها Mi Max 3 معرفی شود. با این حال، اگر هر مدلی معرفی شود، انتظار برای آن زمان زیادی نخواهد کشید.

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار ، اخبار فناوری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار