داداشی طی تذکری در صحن:

رئیس جمهور به مردم درباره شرایط اقتصادی پاسخگو باشد

نماینده مردم‌آستارا گفت: رئیس جمهور باید درباره نوسانات ارز و مشکلات اقتصادی به مردم و قشر مستضعف پاسخ دهد.

رئیس جمهور به مردم درباره شرایط اقتصادی پاسخگو باشدبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ولی داداشی نماینده مردم‌ آستارا طی تذکری در صحن علنی امروز (سه‌شنبه 5 تیرماه) با اشاره به مشکلات موجود در حوزه اقتصادی گفت: رئیس جمهور در شرایط کنونی کجاست و چرا به مردم توضیح نمی‌دهد.

وی با بیان اینکه قرار بود مجلس هفته آینده تعطیل شود اما در شرایط کنونی زمان تطعیلی نیست، بیان کرد: ما نمایندگان مردم هستیم و نه نماینده دولت لذا در شرایط فعلی نباید پشت مردم را خالی کرد.

داداشی ادامه داد: رئیس جمهور باید درباره نوسانات بازار ارز و مشکلات موجود اقتصادی پاسخگو باشد، مگر رأی گیری بعد از گزارش رئیس جمهور چه تنشی را در مجلس به وجود می‌آورد که اجازه داده نمی‌شود سوال از رئیس جمهور در صحن مطرح شود؟

نماینده مردم‌آستارا تأکید کرد: ‌بعد از طرح سوال از رئیس جمهور در مجلس، دولت تک تک نمایندگان، فرمانداران و استانداران خود را نزد وکلای ملت فرستاد تا امضاهای خود را پس بگیرند که این موضوع شایسته نیست.

وی با تأکید بر اینکه امروز رئیس جمهور باید به مردم و قشر مستضعف جامعه پاسخگو باشد، تصریح کرد: در حال حاضر مردم امکان یک زندگی معمولی را هم ندارند و مردمی که می‌توانستند با 15 میلیون تومان برای دختران خود جهیزیه‌ای تهیه کنند اکنون با 50 میلیون هم نمی‌توانند اقدامی انجام دهند.

داداشی اظهار کرد: شرایط اقتصادی فعلی به گونه‌ای شده که آفتابه لگن دست است اما شام و ناهار هیچی.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار