موسوی لارگانی در نطق میان دستور:

بهترین راهبرد سیاسی کشور، تعجیل در اجرای اقتصاد مقاومتی است

عضو کمیسیون اقتصادی گفت: در این روزگار بهترین راهبرد سیاسی کشور، تعجیل در اجرای اقتصاد مقاومتی است.

بهترین راهبرد سیاسی کشور، تعجیل در اجرای اقتصاد مقاومتی استبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سید ناصر موسوی لارگانی در جلسه علنی امروز ( سه شنبه، 5 تیرماه ) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور ضمن تبریک افتخارآفرینی فوتبالیست های ایرانی در مسابقات جام جهانی روسیه به مقام معظم رهبری و ملت ایران گفت: دولت باید از این جوانان غیورمند تقدیر کند و همچنین از فرمایشات دوراندیشانه مقام معظم رهبری در دیدار با نمایندگان مجلس تقدیر و تشکر می نماید.

وی افزود: ورود مجلس به تصویب لوایح چهارگانه اقدامی نسنجیده بود، مجلس نباید بی دلیل برای نظام و رهبری هزینه تراشی می کرد. تجربه نشان داده است که سازمان های بین المللی همواره در جهت تأمین منافع آمریکا گام برداشته است، درکدام جلسه شورای امنیت حکومت دیکتاتوری پادشاهان سعودی و رژیم ددمنشانه صهیونیستی را به واسطه خوی وحشی‌گری و کودک کشی محکوم کرده‌اند بنابراین ساده لوحانه است که به این سازمان ها دل بست که FATF نمونه بارزی از این نهاد ها است.

نماینده مردم فلاورجان در مجلس تصریح کرد: تکمیل پروژه تحریم، خود تحریمی، توطئه غربی، خدشه به استقلال و امنیت ملی، حذف گروه های جهادی و درز اطلاعات مالی کشور به بیرون از عواقب تصویب این لوایح و FATF است.

وی ادامه داد: ملت ایران به حرمت حفظ ارزش های دینی و کسب رفاه مناسب در زندگی خود به ما نمایندگان مجال صحبت کردن از جانب خود را داده اند، اما اکنون همه مردم نگران اقدام مجلس هستند.

نماینده مردم فلاورجان در مجلس با بیان اینکه ترامپ نشان دهنده جامعه آمریکایی بدون رتوش است اظهار کرد: به صراحت اعلام می کنند که حرف های ترامپ مردم را بیدارتر و متحدتر کرده است؛ اشتباه استراتژیک سیاست خارجی در این دوران، پناه بردن به دغل بازی های طرف آمریکایی است، در این روزگار بهترین راهبرد سیاسی کشور، تعجیل در اجرای اقتصاد مقاومتی است.

موسوی لارگانی تاکید کرد: دولت باید ضمن برخورد با فساد سیستمی، با آقازاده پروری در رده‌های میانی به شدت برخورد کنند؛ فرزندان مسئولان نسبت به فرزندان پیرمردان چادرنشین هیچ مزیتی نباید داشته باشند.

وی افزود: دولت باید از قابلیت های جوانان نخبه برای تجربه انگیزی و مال اندوزی و مدیر پروری استفاده کند نه اینکه به صرف قرابت فامیلی با فلان مسئول عالی رتبه و سپردن مسئولیت به آنها به بیت المال دست اندازی شود.

نماینده مردم فلاورجان گفت: در شرایطی که در برخی نقاط شهرهای بزرگ کشور و حتی در تهران و در روستا ها مردم به سختی امرار معاش می کنند، در شرایطی که فشار بیکاری طاقت مردم را از بین برده و در شرایطی که بی ثباتی و عدم امنیت اقتصادی برخی بازارهای تهران را تعطیل کرده و در شرایطی که تأمین معیشت اولیه مسکن ارزان قیمت برای جوانان تبدیل به آرزوی محال شده و در شرایطی ارزش پول ملی در چند ماه گذشته تبدیل به یک سوم شده و در شرایطی که نرخ سکه و ارز و خودرو و مسکن با سرعت نجومی در حال افزایش است و درحالی که جوانان از تسهیلات جوانان نیز بهره‌مند شوند، چرا باید برخی آقازاده ها و مسئولین و وابستگان بدون ترس از خدا درحال مال اندوزی باشند؛ متاسفانه در این شرایط نیز برخی همکاران ما بدنبال رفع حصر هستند، برداشتن حصر چه دردی از درد های مردم دوا می کند.

موسوی لارگانی اظهار کرد: کشاورزانی که از قبل و نسل به نسل خیر و اهل زکات بودند اکنون به دلیل سیاست های غلط مدیران دولتی مستمری بگیر کمیته امداد هستند؛ آیا این شایسته نظام اسلامی است که کشاورزان با داشتن چند هکتار زمین برای امرارمعاش و نمردن نیازمند ماهیانه چند ده هزار تومان مستمری باشند؟ آیا دستبرد به حق آبه کشاورزان کار صحیحی است؟ با وجود اینکه فتوای مراجع معظم استفاده از حق آبه حرام دانسته اند.

عضو کمیسیون اقتصادی در پایان خطاب به وزرای نیرو و کشاورزی خاطر نشان کرد: آقای اردکانیان و آقای حجتی قول داده بودید که آب باغات را تأمین می کنید، باغات خمینی شهر، فلاورجان، نجف آباد همه رو به نابودی است، جناب آقای حجتی چرا برای محصولات کشاورزران فکر نمی کنید و سیب زمینی ها را صادر نمی کنید تا کشاورزان از مشکل نجات پیدا کنند؟

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار