دو سارق ناشی با پای خود به دام پلیس افتادند +فیلم

اشتباه دو سارق آمریکایی منجر به درگیری مسلحانه شد.

درگیری مسلحانه در پی اشتباه دو سارق+ فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ دو سارق مسلح در شهر شیکاگو واقع در ایالات متحده زمانی که قصد سرقت یک خودرو را داشتند، با پلیسی مسلح در خودرو مواجه شدند.

دوربین‌های مداربسته تصاویری را نشان می‌دهند که در آن دو سارق ناشی با لباس‌های تیره اقدام به سرقت خودروی بی‌ام‌ دابلیو پارک شده در خیابان می‌کنند. سارقان در حالی قصد ربودن خودرو را در مقابل یک آرایشگاه دارند که از وجود سرنشین در داخل خودرو بی‌خبر بودند. زمانی که سارقان وارد خودرو می‌شوند، با شگفتی پلیسی مسلح را در انتظار برای کوتاه کردن موهایش در خودرو می‌بینند.

در ابتدا سرقت و قبل از رویت پلیس، دو سارق از کنار خودرو عبور کرده و پس از آن یکی از آن‌ها درب عقب خودرو را باز می‌کند و به درون خودرو رفته و دیگر سارق به سمت صندلی راننده می‌رود. همه چیز به سرعت تغییر می‌کند و سارقان که با پلیس مواجه شدند به سرعت اقدام به فرار می‌کنند. قبل از اینکه سارقان به طور کامل فرار کنند درگیری مسلحانه بین آن‌ها و پلیس شکل می‌گیرد.

صاحب مغازه آرایشگری که از پشت شیشه مغازه شاهد این درگیری بود، گفت: حداقل 10 تا 12 شلیک بین سارقان و پلیس صورت گرفت. او در ادامه افزود: من مشغول به کار بودم و ناگهان صدای شلیک چندین گلوله شنیدم؛ در حالی که می‌دانستم مشتری بعدی من که یک افسر پلیس است که در بیرون مغازه درون خودرو منتظر است.

در ادامه فیلم این سرقت مسلحانه را مشاهده می‌کنید:

بیشتر بخوانید:

آموزش هفت‌تیر کشی به معلمان آمریکایی + فیلم

صحنه‌های دلهره‌آور فروریختن پیاپی ۲۰ ساختمان در چین +فیلم

انتهای پیام/

سارقان ناشی، اقدام به سرقتی اشتباه کردند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
irajeshaghi
۰۵:۰۰ ۰۶ تير ۱۳۹۷
فیلم را نمی توانم باز کنم نه خود فیلم باز می شود و نه دانلود فیلم
آخرین اخبار