نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت:

مصرف موادمخدر خدمت به دشمن است

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت:اعتیاد مرگ تدریجی است و مصرف موادمخدر خدمت به دشمن است.

به گزارش  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛آیت‌الله سید علیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی صبح امروز در دیدار با رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر خراسان جنوبی با بیان اینکه باید برای افرادی که نسبت به عوارض موادمخدر غافل‌ هستند توجیهات لازم و آگاه سازی صورت گیرد،گفت:اعتیاد مرگ تدریجی است و مصرف موادمخدر خدمت به دشمن است.

 

وی افزود:از ابتدای نفوذ استعمارگران یکی از برنامه‌های آنها آلودگی جامعه از طریق موادمخدر بوده است و همواره از همان ابتدای امر تریاک و مواد مخدر را توسعه داده و سوخته شده آن را با قیمت گران به مردم می‌فروختند و برای گسترش دخانیات سیگار را جلوی فرزندان ما امری عادی جلوه می‌دادند.

 

آیت‌الله سید علیرضا عبادی گفت:استعمارگران و دشمنان علاوه بر گسترش موادمخدر و دخانیات،ترورهای زیادی در کشور داشتند اما در برابر همه اقدامات زشت دشمن، گسترش موادمخدر ضایعه دردناکی است که جوانان و مردم را درگیر می‌کند.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود:دشمن با ترورهایی که در کشورمان داشته در صدد گرفتن امنیت مردم است و وقتی با ترور جان فرد گرفته شود آبرو و فقدان گرفته نمی‌شود اما برای یک معتاد که مرگ تدریجی دارد دین، ناموس و اموال از فرد معتاد گرفته می‌شود و پس از دست دادن همه چیز انسان معتاد در کنار زباله‌دان جان خود را از دست می‌دهد.

 

وی عنوان کرد:با مصرف موادمخدر در کشور به دشمن خدمت می‌کنیم اما وقتی جلوی موادمخدر گرفته شود دشمن نمی‌تواند به هدفش برسد و اگر سهل‌انگاری شود دشمن در توسعه موادمخدر موفق می‌شود و در تمام خانه‌های مردم نفوذ می‌کند.

 

حجت الاسلام مختاری امام جمعه موقت بیرجند نیز گفت:باید توسط خانواده‌ها، آموزش وپرورش، دانشگاه‌ها و اساتید به صورت‌های مختلف برای جمعیت غافلی که بی‌توجه نسبت به مصرف موادمخدر و دخانیات هستند توجیه  لازم و آگاه سازی انجام و تخصصی کار شود.

انتهای پیام/غ

اعتیاد مرگ تدریجی است

برچسب ها: مواد مخدر ، دشمن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار