سرانه فضای سبز منطقه یک شهرداری اصفهان ۵.۸ مترمربع است

مدیر منطقه یک شهرداری اصفهان گفت:در حال حاضر سرانه فضای سبز منطقه یک ۵.۸ مترمربع است که این سرانه پایین از چالش‌های منطقه به شمار می‌رود.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مهین شکرانی اظهارکرد: پیاده راه سازی ضلع غربی چهارباغ عباسی که از ۲۲ اردیبهشت ماه آغاز شده تا پایان مهرماه ۹۷ تکمیل و در اختیار شهروندان قرار میگیرد.

وی افزود: تاکنون بخشی از پیاده راه سازی ضلع غربی چهارباغ عباسی حدفاصل میدان انقلاب تا خیابان کوالالامپور اجرا شده است.

مدیر منطقه یک شهرداری اصفهان اظهار امیدواری کرد: با صبر و شکیبایی شهروندان و کسبه خیابان، عملیات عمرانی تکمیل پیاده‌راه سازی چهارباغ عباسی تا زمان تعیین شده به اتمام رسد.

وی یکی از معضلات منطقه یک را سرانه پایین فضای سبز منطقه خواند و گفت: در حال حاضر سرانه فضای سبز منطقه یک ۵.۸ مترمربع است که این سرانه پایین از چالش‌های منطقه به شمار می‌رود.

شکرانی افزود: با توجه به اینکه اصفهان قدیم از منطقه یک شکل گرفته، سرانه فضای سبز این منطقه مناسب نیست و مهمترین علت آن متراکم بودن بافت منطقه است.  

وی با بیان اینکه بافت فرسوده ۳۰ درصد مساحت منطقه یک را شامل می شود، تصریح کرد: شهرداری برای نوسازی بافت‌های ناکارآمد، تخفیفات ویژه‌ای جهت پرداخت عوارض صدور پروانه ساختمانی در بافت فرسوده در نظر گرفته است.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار