وقف زمین برای خانواده‌هایی که فرزند معلول دارند

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان لامرد گفت: خیر نیک اندیش اقدام به وقف ۱۶ واحد مسکونی برای خانواده های دارای فرزند معلول در این شهرستان کرد.

امراله مولایی رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان لامرد در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ اظهار کرد: واقف نیک اندیش این شهرستان دو قطعه زمین هر کدام به متراژ ۵۰۴ متر مربع برای ساخت و تجهیز ۱۶ واحد مسکونی در جهت اهدا به خانواده‌هایی که دارای ۲ و تا ۴ فرزند معلول هستند وقف کرده است.

وی ادامه داد: ارزش این زمین‌های مسکونی یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال است.

مولایی با اشاره به اینکه این واقف نیک اندیش طی سال‌های ۹۱_۹۲ اقدام به وقف یک قطعه زمین در خصوص ساخت مدرسه قرآنی فاطمه الزهرا (س) در شیراز کرد، افزود: هم اکنون این مدرسه قرآنی هر ساله اقدام به تربیت ۲۵ نفر حافظ قرآنی می‌کند.

رئیس اداره اوقاف شهرستان لامرد بیان کرد: وقف دیگر این واقف که به صورت جمعی بوده، حسینیه فاطمعه الزهرا (س) در بخش گله دار چارشورگ است.

مولایی تصریح کرد: این حسینیه برای اجرای مراسمات مذهبی به ویژه در ایام ماه مبارک رمضان و در ایام محرم و صفر وقف شده است.

وی با اشاره به اینکه زیر بنای این حسینیه به متراژ ۵۰۰ متر مربع است، اضافه کرد: این حسینیه هر ساله در ایام ماه محرم و ماه مبارک رمضان بین خانواده‌های فقرا و نیازمندان تحت پوشش بسته‌های ارزاق غذایی توزیع می‌کند.

انتهای پیام/ن

وقف جدید در لامرد

برچسب ها: سازمان اوقاف ، رمضان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار