با مخترعین ایرانی؛

این برنامه را بر روی تلفن همراه نصب کنید و در تمام شهرهای کشور بگردید

یکی از استارتاپ‌ها موفق به طراحی سامانه‌ای شده است که در آن می‌توانید با ورود به یک شهر اطلاعات مورد نظر آن را پیدا کند.

این برنامه را بر روی تلفن همراه نصب کنید و در تمام شهرهای کشور بگریدبه گزارش خبرنگار  حوزه فن‌آوری‌های نوین گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اختراعات روزمره جوانان نخبه در شرکت‌های دانش بنیان و همچنین طرح‌های مبتنی بر دانش است که باعث رشد و پیشرفت کشور می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان در نظر به معرفی محصولات ساخته شده در شرکت‌های دانش بنیان و طرح‌های استارتاپی بپردازد.

برای همه ما پیش آمده که  بخواهیم اطلاعات جامع و کامل از شهری که مقصد سفرمان است، داشته باشیم و حتی از موقعیت مکانی مراکز دیدنی و تجاری آن شهر با خبر شویم.

امروزه یکی از استارتاپ‌ها موفق به طراحی برنامه تلفن همراهی شده است که شما را از شر تعداد زیادی برنامه راحت می‌کند به این صورت که چندین برنامه را در یک برنامه واحد جمع‌آوری کرده است و اطلاعات مربوط به هر منطقه را در اختیار شما قرار می‌دهد.

اطلاعات هر شهر را در استارتاپ‌ها پیدا کنید

این استارتاپ برنامه‌ای را تحت عنوان موقعیت جغرافیای تمام مناطق طراحی کرده است و هنگامی که شما به یک منطقه جدید وارد شوید اطلاعات مورد نظر و کاربردی آن منطقه برای شما ارسال می‌شود و به راحتی می‌توانید به تمام اطلاعات دست‌یابید.

این سامانه دنیای جدیدی از اطلاعات یک منطقه را در برابر افراد قرار می‌دهد؛ در این سامانه می‌توان بدون هیچ دغدغه‌ای در مکان‌های مختلف یک شهر گشت و گذار کنید و بازارهای شهر را ببینید و از مراکز دیدنی شهر باخبر شوید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Saudi Arabia
ناشناس
۱۸:۲۲ ۰۷ تير ۱۳۹۷
خوب کو برنامه
آخرین اخبار