با مخترعین ایرانی؛

استارت‌آپی که خانه شما را در کوتاه‌ترین زمان می‌سازد

یکی از استارتاپ‌ها موفق به طراحی خدمتی شده است که به کمک آن می‌توان کار‌های خدماتی را به کمک بهترین متخصصان و در کوتاه‌ترین زمان انجام داد.

استارت‌آپی که خانه شما را در کمترین زمان می‌سازدبه گزارش خبرنگار  حوزه فناوری‌های نوین گوره علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان؛  اختراعات روزمره جوانان نخبه در شرکت‌های دانش بنیان و همچنین طرح‌های مبتنی بر دانش که رشد و پیشرفت کشور را رقم می‌زند.

باشگاه خبرنگاران جوان در نظر دارد به معرفی محصولات ساخته شده در این شرکت‌ها و همچنین طرح‌های استارتاپی بپردازد.

همه ما برای انجام دادن کارهای خدماتی باید از نیروهای موثر کمک بگیریم اما گاهی اوقات پیش می‌آید که این افراد متخصص نزدیک ما نباشند و یا ما با ‌آنها آشنا نباشیم، یکی از استارتاپ‌ها به تازگیبرای برطرف کردن این مشکل  خدمتی ارائه کرده است که تمام کارهای خدماتی را  با کیفیتی بسیار و در کوتاه‌ترین مدت انجام می‌دهد.

برای آ‌نکه بخواهیم کار خدماتی مانند برق‌کاری و یا لوله‌کشی در خانه انجام دهیم باید ابتدا در این سایت استارتاپی سفارش خود را ثبت کنیم.

ارائه خدمات مربوط به ساختمان در  استارت‌آپ ها

در این سایت استارت‌آپی تمام خدمات مربوط به ساختمان‌ها موجود نوشته شده است و می‌توان از بین صدها خدمت یکی را انتخاب کرد، سپس پس از ثبت سفارش  یک شرکت متخصص کاربلد و مورد اطمینان برای کار شما مأمور می‌شود، این متخصص‌ها پس از انجام هماهنگی‌های مختلف  خدمت را در کوتاه‌ترین زمان ارائه می‌کنند، برای پرداخت هزینه می‌توانیم پول را به صورت نقدی و یا از طریق درگاه اینترنتی بپردازیم.

به گفته صاحبان این استارتاپ، فعالیت‌های مربوط به لوله‌کشی، برق‌کاری، رنگ‌آمیزی دیوارها و بسیاری از خدمات دیگر برای خانه و یا محل کار شما در این سایت انجام می‌شود؛ همچنین از ویژگی‌های مثبت این استارتاپ‌ گارانتی خدماتی است که برای کار خود در نظر گرفته‌اند.

 متخصصان و اهل فن می‌توانند در این سایت ثبت‌نام کنند تا بتوانند شغل خوبی را برای خوب دست و پا کنند.

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.