آیت الله علوی گرگانی عنوان کرد؛

اعضای هلال احمر باعاطفه مردم داری می کنند

اعضای هلال احمر انسان‌هایی بزرگ و دارای عواطف خاصی هستند و با عاطفه مردم‌داری می‌کنند.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛ آیت‌الله سیدمحمد علوی گرگانی ظهر امروز در دیدار جمعی از مسئولان و کارکنان حراست ستاد جمعیت هلال احمر و دستگاه‌های تابعه گفت:اعضای هلال احمر انسان‌هایی بزرگ و دارای عواطف خاصی هستند و با عاطفه مردم‌داری می‌کنند.

وی یادآورشد: افراد فعال در این سازمان برای خدا و عاطفه انسانی کار می‌کنند بنابراین خداوند هر اندازه به این افراد پاداش دهد حق دارند.

وی با بیان اینکه خداوند با فضل و رحمت خود نسبت به بندگان رفتار می‌کند بیان کرد: خداوند بندگان را بسیار می‌بخشد. اگر چنین نباشد یک بنده نیز نجات پیدا نمی‌کند.

وی یادآور شد: اگر نیت خود را از عمل جلوتر قرار دهید و عاطفه را به کار ببرید خداوند اجر زیادی به شما می‌دهد.

استاد حوزه علمیه قم تصریح کرد: اعضای هلال احمر از نظر مقام متفاوت هستند بنابراین علاوه بر اینکه بر اساس وظیفه خدمت می‌کنند باید عاطفه را به کار بگیرند زیرا محبت و نیت خیر نسبت به همنوع را نیز خداوند حساب می‌کند.

این مرجع تقلید با بیان اینکه پیامبران آموزه‌های خداوند را به مردم منتقل می‌کننداضافه کرد: خداوند تمام برنامه‌ها را زیر نظر دارد و بر اساس آن می‌خواهد به بندگان پاداش دهد و حتی به پنهان آگاه است. اگر اینگونه نباشد به مردم ظلم می‌شود و حق مردم ادا نمی‌شود.

وی خاطرنشان کرد: خداوند اشراف به همه موارد دارد و نیت انسان و آشکار و پنهان را می‌داند و نسبت به آنچه از ذهن عبور کرده نیز آگاه است.

آیت‌الله علوی گرگانی عنوان کرد: امام باقر(ع) در سخنی فرمودند یکی از لطف‌های خداوند به بندگان این بود که اجازه نداد اسرار درونی آنها را کسی بفهمد.

آیت‌الله علوی گرگانی بیان کرد: سلمان به بالاترین درجه ایمان رسید زیرا حق افراد و امور را ادا کرد بنابراین باید سعی کنیم حق هر طبقه مانند امام، پیامبر رهبر، عالم، مجتهد، مردم و... را ادا کنیم و نگذاریم حقی ضایع شود.

انتهای پیام/ح

توصیه های آیت الله علوی گرگانی به کارکنان جمعیت هلال احمر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار