همه باید درحل مشکلات به هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولان کمک کنند

معاون استاندار بوشهر عملکرد هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولان استان بوشهر را ستود و گفت: همه دستگاه‌های مسئولان باید درحل مشکلات به هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولان استان بوشهر کمک و یاری کنند.

همه باید درحل مشکلات به هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولان کمک کنندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مجید خورشیدی صبح امروز در نشست با رئیس فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولان با تاکید بر نقش مهم توجه به ورزش جانبازان و معلولان در حل مشکلات بیماری‌های آنان اظهار داشت: فراهم کردن زمینه ورزش برای جانبازان و معلولان آن هم در سطح قهرمانی در حقیقت بخشی از پروسه درمان و بازتوانی آنان محسوب می‌شود که در این زمینه کار‌های خوبی انجام شده است.

وی فدراسیون ورزش جانبازان ومعلولان را جز مدال‌آورترین فدراسیون‌ها در مسابقات جهانی و بین‌المللی دانست و افزود: جوامع به برخی گروه‌ها که می‌توانند در معرض آسیب باشند با نوعی نگاه تبعیض مثبت رو‌به‌رو هستند و مسئولان باید با توجه تبعیض مثبت به جانبازان و معلولان از نظر سخت افزاری و نرم افزاری و اعتبارات، نگاه ویژه‌ای به هیئت‌های جانبازان و معلولان شود.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار بوشهر با تاکید بر نقش مهم ورزش در کاهش بیماری‌ها و مشکلات درمانی تاکید کرد: هر قدر زمینه حضور جانبازان و معلولان در عرصه ورزش بیشتر فراهم شود، کمتر به حل مشکلات درمانی توجه می‌شود چراکه بسیاری از بیماری‌ها با ورزش درمان می‌شود.

خورشیدی با تاکید بر تامین اعتبارات مورد نیاز هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولان بیان کرد: با اختصاص بخشی از اعتبارات دستگاه‌های حمایتی در سطح کشوری و استانی، ثمره کار‌ها در عرصه ورزش جانبازان و معلولان نمایان‌تر می‌شود.

وی، عملکرد ورزش استان در عرصه جانبازان و معلولان را مورد توجه و قابل تحسین دانست و گفت: مدال و عناوین کسب شده توسط جانبازان و معلولان بوشهری بیش از نسبت جمعیتی استان است و این نشان از ظرفیت‌های استان بوشهر در ورزش جانبازان و معلولان است.

معاون استاندار بوشهر با بیان اینکه جانبازان و معلولان نیازمند تحرک ورزشی، بازتوانی و توانمند سازی بیش از سایر اقشار دارند تاکید کرد: لذا همه دستگاه‌های مسئولان در این زمینه باید به هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولان کمک و یاری کنند.

انتهای پیام/م

دستگاه‌های مسئولان به ورزش‌های جانبازان و معلولان استان کمک کنند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.