رئیس پلیس آگاهی استان گفت: یک تن و ۳۰۰ کیلوگرم گوشت مرغ قطعه بندی شده فاسد در بجنورد کشف شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد؛ سرهنگ رضا عرب زاده رئیس پلیس آگاهی استان افزود: در راستای اجرای طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا و ارز، ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا پلیس آگاهی استان به ایجاد چند تور ایست و بازرسی در محور‌های مواصلاتی مرکز استان اقدام کردند.
وی با اشاره به اینکه ماموران حین کنترل خودرو‌های عبوری در محور آشخانه به بجنورد به یک دستگاه خودرو ایسوزو یخچال دار مظنون و بلافاصله دستور توقف را صادر کردند، افزود: در بازرسی از این خودرو یک تن و ۳۰۰ کیلو گرم گوشت مرغ قطعه بندی شده فاسد و بدون مجوز اداره بهداشت کشف شد.
وی با اشاره به اینکه سریعا موضوع به اداره کل دامپزشکی استان اطلاع رسانی و بار مکشوفه به همراه خودرو تحویل آن سازمان شد، اظهار کرد: در این عملیات ۲ متهم دستگیر و برای انجام مراحل قانونی بعد از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.
رئیس پلیس آگاهی استان در پایان تاکید کرد: نیروی انتظامی علاوه بر برقراری امنیت و آرامش در جامعه با افرادی که سلامت جامعه را به خطر می‌اندازند به شدت برخورد کرده و از شهروندان نیز انتظار می‌رود در صورت اطلاع از این گونه موارد مراتب را در اسرع وقت از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.
انتهای پیام/آ


برخورد پلیس با متخلفین حمل گوشت فاسد در بجنورد

برچسب ها: پلیس ، قاچاق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.