برگزاری جشنواره بزم رزم در اهواز

دبیر جشنواره بزم رزم  گفت: جشنواره بزم رزم در اهواز جمعه از ساعت ۱۸ در تالار شهید جمال پور برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، عبدالرضا رستمی‌فر، دبیر جشنواره بزم رزم  بیان داشت: به‌ مناسبت هفته حقوق بشر آمریکایی بزم رزم در اهواز در روز جمعه با حضور شعرا و هنرمندان انقلابی از سراسر کشور از ساعت 18 در تالار شهید جمال پور برگزار خواهد شد.

وی افزود: بزم رزم بانگ بر می‌‍آورد که هیچ گاه ظلم و ستم های استکبار ستیزانه آمریکا را بر مردم شهید پرور استان خوزستان را فراموش نخواهد کرد.

 رستمی فر عنوان کرد: مردم خوزستان از یک قرن پیش در برابر ظلم و ستم مستکبران عالم ایستاده است، گفت: جهاد عشایر عرب اهواز نمونه بارز ایستادگی این مردم در برابر مستکبران عالم هستند.

دبیر جشنواره بزم رزم  گفت: شعرا و هنرمندان انقلابی سراسر کشور در این مراسم که با حضور  پربرکت خانواده معظم شهدا و انقلابیون شهر برگزار خواهد شد، شرکت می‌کنند. حاج صادق آهنگران، قاسم صرافان، احمد بابایی و مهدی جهاندار  از جمله افراد مدعو در این مراسم هستند.

رستمی‌فر اظهار کرد: با توجه به فضای حاکم بر فعالان فرهنگی شهرستان اهواز و روحیه انقلابی مساجد و مراکز فرهنگی شهرستان امید است شاهد بزم ماندگاری در فضای هنر انقلاب اهواز باشیم.

انتهای پیام/م

برچسب ها: بزم رزم ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار