«بزم رزم» بدون تغییر اکران می‌شود/ همه دست به دست هم دادیم که مستند را جدی نگیریم!

سید وحید حسینی می گوید چرا خود اهالی سینما از بخش مستند بیشتر حمایت نمی‌کنند؟!

سید وحید حسینی کارگردان مستند «بزم رزم» که با این فیلم در بخش مستند سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر حضور داشت، با اشاره به تغییرات در مراحل فنی آن و اکران به خبرنگار حوزه سینماگروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: در بخش فنی آن تغییری ایجاد نکردیم و با همان نسخه جشنواره اکران خواهد شد. در این خصوص درخواست خود را به بخش هنر و تجربه دادیم و منتظر جواب هستیم.
 
وی درباره استقبال از این فیلم در جشنواره عنوان کرد: استقبال در جشنواره خوب بود و جزو مستندهایی قرار گرفت که با جذب مخاطب عام و خاص روبرو شد. امیدوارم در اکران نیز بیشتر دیده شود.
 
وی افزود: با توجه به بازخوردها، سوژه فیلم، شخصیت هایی که در آن صحبت کردند و حس نوستالژی به برهه زمانی که در آن نشان داده می شود، امیدوارم مورد استقبال گسترده قرار بگیرد.
 
این کارگردان با بیان این مطلب که پرداختن به تاریخ معاصر در بخش مستند سازی را باید بیشتر مد نظر قرار داد، عنوان کرد: بیشتر مستندها به سمت بخش اجتماعی رفتند که البته منکر خوب بودن آن نیستم اما نسبت به بحث تاریخ معاصر و دیگر سوژه ها و دوره ها خیلی زیاد می چربد. باید پرداخت به بحث تاریخ معاصر را بیشتر در دستور کار قرار گیرد.
 
این کارگردان خواسته خود را از مدیران سینمایی برای سال آینده اینگونه مطرح کرد: به نظرم زمان این حجم گله کردن از مدیران فرهنگی و سینمایی گذشته است؛ اما جای یک سوال مهم است که چرا خود اهالی سینما از این بخش حمایت نمی کنند؟! بخشی که ثابت کرده برای ساخت آثار سینمایی می توان ایده های خوبی از آن گرفت؟!
 
وی اضافه کرد: انگار همه ما دست به دست هم دادیم که بخش مستند را جدی نگیریم. با این تفاسیر چه انتظاری از مخاطبان داریم که از ما استقبال کنند؟! امیدوارم خودمان به عنوان اهالی سینما از یکدیگر حمایت بیشتری کنیم.
 
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار