مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی گفت:۲۱۰ میلیون تومان اعتبار برای کنترل و مقابله با آسیب‌های اجتماعی در فضای مجازی به این اداره کل اختصاص یافت.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛محبی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان از اختصاص ۲۱۰ میلیون تومان اعتبار برای کنترل و مقابله با آسیب‌های اجتماعی در فضای مجازی به این اداره کل خبر داد و گفت:این اعتبار را وزارت کشور برای تولید محتوا در فضای مجازی با رویکرد آسیبهای اجتماعی به این اداره کل اختصاص داده است که ده میلیون تومان آن برای برگزاری کلاسهای آموزشی مواد مخدر برای کارکنان و مخاطبان ارشاد هزینه خواهد شد.

 

وی با بیان اینکه 200 میلیون تومان دیگر برای تولید محتوا در زمینه اعتیاد، طلاق، اعتیاد به فضای مجازی، نبود نشاط اجتماعی، فقر و خشونت هزینه می شود،افزود:تولید محتوا به صورت انیمیشن، فیلم کوتاه ، موشن گرافیک، عکس نوشته، پوستر و کلیپ برای فضای مجازی است و باید مؤسسات تولید کننده محتوا، تا پایان تیرماه آثار خود را به اداره کل فرهنگ و ارشاد تحویل دهند تا در فضای مجازی برای آموزش و اطلاع رسانی منتشر شود.


محبی با بیان اینکه از محل صرفه جویی اعتبار اختصاص یافته، جشنواره فیلم و عکس تلفن همراه نیز به صورت منطقه ای در خراسان جنوبی برگزار می شود،گفت:برای شرکت در این جشنواره افراد از استانهای خراسان جنوبی، رضوی و شمالی، کرمان، یزد، سیستان و بلوچستان و اصفهان تا بیستم مرداد مهلت دارند تا آثار خود را به این اداره کل ارسال کنند.


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان افزود:پس از جمع آوری آثار و برگزاری اختتامیه جشنواره فیلم و عکس در شهریور امسال، آثار ارسالی به عنوان محتوای قابل تأیید و مدیریت شده در فضای مجازی منتشر خواهد شد.

انتهای پیام/غ

۲۱۰ میلیون تومان اعتبار برای مقابله با آسیب‌های اجتماعی در فضای مجازی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.