فرمانده انتظامی شهرستان هرسین گفت: هماهنگی پلیس و دستگاه قضائی در برخورد با مجرمان، امنیت مطلوبی در سطح جامعه ایجاد کرده است. 

نیروی انتظامی و دستگاه قضائی دو رکن مهم امنیت بخشی در جامعه هستندهمتعلی شکری فرمانده انتظامی شهرستان هرسین  در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه در دیدار با رئیس دادگستری و دادستان شهرستان هرسین که به مناسبت هفته قوه قضائیه برگزار شد، اظهار داشت: نیروی انتظامی و دستگاه قضائی به عنوان دو رکن مهم امنیت بخشی در جامعه به خوبی وظایف محوله را انجام می دهند.

وی ادامه داد: اثرگذاری پلیس و دستگاه قضائی در بحث امنیت باعث شده فضا برای مجرمان بسیبار ناامن شود و برخوردهای قاطعانه ای هم که صورت می پذیرد بیانگر جدیت این دو نهاد در مبارزه با ناامنی و مخلان نظم و امنیت عمومی است.

سرهنگ شکری خاطرنشان کرد: تمام تلاش ماموران پلیس و قضات دستگاه قضائی ایجاد جامعه ای آرام و برخورد با مجرمانی است که برای اهداف شخصی دست به اقدامات هنجارشکنانه می زنند.

در این دیدار همچنین حسن ایمانی مقدم دادستان هرسین نیز با قدردانی از تلاش های پلیس برای ایجاد امنیت در جامعه، خواستار افزایش همدلی و انسجام دستگاه قضائی و نیروی انتظامی در برخورد با مجرمان شد.

وی گفت: نیروی انتظامی و دستگاه قضائی که بیشترین برخورد را با مجرمان دارند و برای ایجاد جامعه ای امن تلاش می کنند مایه عزت و آبروی نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.

انتهای پیام/ز

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.