نماینده مردم استان اصفهان در مجلس خبرگان رهبری:

دشمن از طریق ماهواره و فضای مجازی معنویت را از مردم جدا کرده است

آیت‌الله عبدالمحمود عبداللهی  گفت : یکی از حرکت‌های دشمن در شرایط امروز نفوذ معنوی از راه ماهواره، رسانه و فضای مجازی است تا زن و مرد ما را از معنویت جدا کنند.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، آیت‌الله عبدالمحمود عبداللهی  در ویژه‌برنامه گرامیداشت شهادت آیت‌الله شهید دکتر بهشتی در خیمه حسینی گلستان شهدای اصفهان اظهار داشت: جایگاه شهدای هفتم تیر در بین شهدای انقلاب اسلامی جایگاه ویژه و ممتازی است.

وی با بیان اینکه جهان تا قبل از پیروزی، انقلاب اسلامی تحت سیطره دو قطب شرق یا غرب بود، گفت: تمامی کشورها به یکی از این دو قطب وابسته بودند، ولی نهضت اسلامی ایران با مدیریت امام راحل و پرچمداری اسلام قطب جدیدی را به جهان نشان داد همین مسئله سبب شد تا دو قطب غالب جهان که ضد دین بودند علیه این انقلاب شروع به فعالیت کنند.

نماینده مردم استان اصفهان در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: در دیدگاه شرق دین را افیون جامعه معرفی می‌کردند و در جوامع غربی دین را فقط برای روزهای مشخص تعیین کرده بودند و اصلاً کاری به مسائل جامعه نداشتند ولی امام (ره) در دیدگاه جدید دین و توحید را مبنای حکومت عنوان کردند.

وی با بیان اینکه دنیا امام (ره) را به‌عنوان کسی که یک نظام پادشاهی 2500 ساله را ساقط و حکومتی بر مبنای اسلام راستین به پا کرد، گفت: امام (ره) نشان دادند انقلاب اسلامی در مقابل ظلم و استبداد می‌ایستد؛ ایشان دین را محدود به مسجد و خانه نکردند و در جامعه آن را تسرّی دادند.

آیت‌الله عبداللهی با اشاره به جنایت‌های ننگین و کشتاری که دشمنان و ایادی داخلی آنان در کشور ما پس از پیروزی انقلاب به وجود آوردند، تصریح کرد: استکبار جهانی با رویکردی جدید گروه‌های ضدانقلاب را در کشور فعال کرد و آن‌ها رسماً اعلام جنگ مسلحانه را مطرح کردند و شاهد به شهادت رساندن تعداد کثیری از مردم به دست آن‌ها بودیم.

وی خاطرنشان کرد: رئیس‌جمهور خائن بنی‌صدر با همراهی منافقین علیه انقلابیون راستین قدم برمی‌داشت؛ شاهد بودید که در یک جنایت و زیر یک سقف بیش از 72 تن از متخصصان، آگاه‌ترین‌ها و والاترین افراد انقلاب را با اقدامی منافق گونه به شهادت رساندند.

نماینده مردم استان اصفهان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه ذات دشمنان، استعمار در ابعاد مختلف است، گفت: جبهه استکبار، نظام جدیدی که حرکت خود را بر مبنای حرکت کربلایی و توحید ایجاد کرده را در تضاد با راهبردهای خود می‌دید لذا همواره به دنبال بحران‌آفرینی در کشور ما بوده‌اند.

وی با بیان اینکه شهید آیت‌الله بهشتی استوانه نظام بودند، اظهار داشت: دشمنان با به شهادت رساندن بیش از 72 تن از یاوران انقلاب درصدد ایجاد بحران جدی برای انقلاب نوپای ما بودند.

آیت‌الله عبداللهی با اشاره به حادثه هفتم تیرماه 1360، گفت: باید ببینیم این حادثه و عواملی که در دهه 60 اتفاق افتاد آیا ادامه دارد یا خیر؛ قطعاً تا زمانی که انقلاب اسلامی بر روی اصول خود ایستاده است دشمنان دست از دشمنی با ما برنمی‌دارند.

وی با بیان اینکه یکی از راهبردهای دشمن برای ضربه زدن مسئله نفوذ است، تصریح کرد: دشمن نفوذ را در عرصه‌های مختلف اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و ... انجام می‌دهد لذا مسئولان ‌همان‌گونه که رهبری مکرر نسبت به خطر نفوذ گوشزد فرموده‌اند باید مراقبت‌های لازم را انجام دهند؛ توجه داشته باشید که حربه امروز دشمن برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی، نفوذ اقتصادی است.

نماینده مردم استان اصفهان در مجلس خبرگان رهبری افزود: دولت دلار 4200 تومانی را برای در اختیار قرار دادن به تولیدکنندگان تصویب و اعلام می‌کند ولی طی گزارشی که چند شب پیش اعلام شد مشخص گردید که در این مدت 34 شرکت با همین دلار ارزان اقدام به واردات کرده‌اند.

وی با بیان اینکه دشمن بانفوذ اقتصادی می‌خواهد برای نظام جمهوری اسلامی بحران‌آفرینی کند، خطاب به مسئولان اظهار داشت: مجلس باید نظارت خود را بر مدیریت‌هایی که دچار بحران هستند، جدی‌تر کند.

آیت‌الله عبداللهی خاطرنشان کرد: دشمنان خارجی و داخلی پس از پیروزی انقلاب اسلامی دست به ترورهای گسترده از مسئولان،‌ ائمه جمعه و مردم عادی زدند؛ حالا شاهد هستیم که گروه تروریستی منافقین زیر بیرق غرب در فرانسه سکونت و سخنرانی دارند و مجامع خود را برگزار می‌کنند.

وی خطاب به مسئولان به‌ویژه مسئولان دیپلماسی خارجی تأکید کرد: در روابط خارجی دشمن‌شناس باشیم، ببینید کسانی که مدام دم از حقوق بشر می‌زنند چطوری از این تروریست‌ها حمایت می‌کنند و به آن‌ها پول می‌دهند، این مسئله هشداری به مسئولان است که هوشیار باشید.

نماینده مردم استان اصفهان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه شهادت بیش از 72 تن از مقامات و بزرگان این کشور در یک روز، حادثه بسیار بحرانی بود، گفت: هر نظام و حکومتی در مواجهه با چنین مسئله‌ای از پا درمی‌آید ولی یکی از دلایلی که این انقلاب همچنان پابرجاست به خاطر تبعیت مردم و جامعه از رهبری چه در زمان امام راحل و چه امروز تحت رهبری مقام معظم رهبری؛ مردم توجه دارند که این حرکت عظیم علی‌رغم وجود مشکلات گوناگون ادامه‌دهنده راه حضرت سیدالشهدا (ع) است.

وی یادآور شد: امام (ره) پس از حادثه 7 تیر فرمودند مصیبت، ‌مصیبت سنگینی است ولی ما عمل به تکلیف می‌کنیم؛ دشمنان بدانند ریخته شدن خون این شهدا نه‌تنها ضربه به این نظام نشد بلکه مایه قوت و قوام آن شد؛ شاهد هستید که در این چهار دهه عمر انقلاب با محور قرار دادن ولایت‌فقیه، یکپارچگی ملت حفظ‌شده است و علی‌رغم مشکلات اجتماعی و اقتصادی مردم در صحنه حاضر هستند و تجلی آن را در یوم‌الله‌هایی همچون روز قدس و 22 بهمن نظاره می‌کنیم چراکه مردم حضور خود را عمل به وظیفه می‌دانند.

وی اظهار داشت: در جریان هفتم تیر سال 1360 جمعی از بزرگان و مسئولان کشور به شهادت رسیدند ولی به دلیل اینکه این جامعه معتقد به معنویت و خدا است حرکت‌های سیاسی و عبادی آن‌هم واحد است.

نماینده مردم استان اصفهان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه امروزه مردم علی‌رغم وجود بحران اقتصادی، سیاسی و اجتماعی در جامعه پای نظام ایستاده‌اند، تصریح کرد: اگر مدیرانی غیرانقلابی یا مسئولانی دارای روحیه اشرافی گری هستند مردم حساب آن‌ها را از نظام جدا می‌دانند.

وی خط شهدا را عامل دیگر بقای حرکت انقلاب اسلامی بیان و تأکید کرد: علی‌رغم وجود بحران‌ها، معنویت و توجه به خدا نباید از حرکت‌های سیاسی جدا شد، یعنی حرکت‌های سیاسی و اجتماعی نباید ما را از معنویت و یاد خدا بازبدارد؛ یکی از حرکت‌های دشمن در شرایط امروز نفوذ معنوی از راه ماهواره، رسانه و فضای مجازی است تا زن و مرد ما را از معنویت جدا کنند.

 

انتهای پیام /س

سخنرانی آیت الله عبدالهی در سالروز شهادت شهید بهشتی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.