تا ساعاتی دیگر؛

گرد و غبار آسمان خوزستان را فرا می‌گیرد

مدیرکل روابط عمومی محیط زیست استان خوزستان از وقوع گرد و غبار تا ساعاتی دیگر در استان خوزستان خبر داد.

گرد و غبار آسمان خوزستان را فرا می گیردشهریار عسگری مدیر کل روابط عمومی محیط زیست استان خوزستان در گفتگو با خبرنگار حوزه محیط زیست گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در رابطه با ورود گرد و غبار از کشور عراق به استان خوزستان اظهار کرد: به دلیل نفوذ گرد و غبار از کشور عراق به استان خوزستان شدت این واقعه زیاد نخواهد بود، چرا که به علت فاصله زیاد از شدت گرد و غبار کاسته می شود.

وی ادامه داد: تاکنون گردو غبار به شهرهای اطراف خوزستان نرسیده و‌ تنها در شهرستان مهران به دلیل نزدیک بودن به مرز، دید افقی  ۱۰۰ متر را شاهد بودیم.

عسگری گفت: گرد و غبارهایی که منشا داخلی داشته باشند با سرعت بالای ۱۰ کیلومتر بر ساعت هستند که در این زمان آسمان شهرها به رنگ قرمز دیده می شود و هشدارها در آن زمان داده می شود.

وی افزود: گردو غباری که از کشور عراق به استان خوزستان وارد می شود، به شکل خاک است و به دلیل سنگینی خاک به سرعت به زمین نشسته و از سرعت آن کاسته می شود.

مدیر کل روابط عمومی محیط زیست استان خوزستان در پایان تصریح کرد: براساس پیش بینی هواشناسی استان خوزستان تا ساعاتی دیگر این گرد و غبار البته با شدت کم سایر شهرهای استان را نیز فرا خواهد گرفت .

انتهای پیام/

برچسب ها: محیط زیست ، خوزستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار