امام جمعه موقت گرگان گفت: تحریم‌ها و فشار‌های همه جانبه ظالمانه و سود جویی برخی افرادباعث وضعیت نامناسب اقتصادی مردم شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان؛ حجت الاسلام لیوانی امام جمعه موقت گرگان در نماز وحدت آفرین جمعه به وضعیت نامناسب اقتصادی مردم اشاره کرد و گفت: مردم از نظر اقتصادی شرایط خوبی ندارندو تحریم‌های ظالمانه و فشار‌های همه جانبه‌ای که برملت ما وارد می‌شود بر هیچ کس پوشیده نیست.

حجت الاسلام لیوانی افزود: متاسفانه عده‌ای افراد سود جود با ورود کالای قاچاق و خروج ارز بر مشکلات اقتصادی می‌افزایندو بر اساس آمار‌ها سالانه بیش از ۱۵ میلیارد تومان ارز از کشور خارج میشود.

وی افزود: اگر این ارز از کشور خارج نشود و در مملکت سرمایه گذاری شود برای بسیاری از جوانان شغل ایجاد می‌شود و اقتصاد کشور نیز رونق می‌گیرد.

وی ادامه داد: این چنین افراد از مردم نیستند و رفاه را از مردم می‌گیرند و اموال مملکت را برای دیگران خرج می‌کنند و حتی ارزش پول ملی را کم می‌کنند.

امام جمعه موقت گرگان در خطبه نماز جمعه امروز ادامه داد: مسئولان اقتصادی باید بیشتر حواسشان را جمع کنند و بایداز مقررات وقانون جدی تری استفاده کنند.

حجت الاسلام لیوانی افزود: از ۱۲ تیرماه و به مدت یک هفته به عنوان هفته مبارزه با ارز و قاچاق نام گذاری شده است.

وی به حمله موشکی ناوگان امریکایی به هواپیمای مسافربری در خلیج فارس در سال ۶۷ هم اشاره کرد و گفت: کشور با ادعای رعایت حقوق بشر، با شلیک به یک هوا پیمای مسافربری، ۲۷۵ مسافر و ۱۵ خدمه را به شهادت رسانند نشان از نقض حقوق بشر است و جنایتی که فقط زورگویان و مستکبران انجام می‌دهند.

وی در پایان گفت: تمام اهداف آن‌ها این است تا رفاه و آرامش را از مردم ایران بگیرند و قطعا در پیشگاه الهی محاکمه خواهند شد.

در پایان حجت الاسلام با توجه سالروز شهادت آیت الله صدوقی، چهارمین شهید محراب در۱۱ تیرماه سال ۱۳۶۱ به دست منافقین کور دل در مورد شخصیت ایشان صحبت کردند.

انتهای پیام /گ/ق

 

سودجویی سودجویان عامل وضعیت بد اقتصادی است

برچسب ها: نماز جمعه ، اقتصاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.