رئیس شورای حفظ حقوق بیت المال جیرفت ؛

۳۱۰ هکتار از اراضی ملی به بیت المال برگشت داده شد

رئیس دادگستری شهرستان جیرفت از صدور حکم قطعی به نفع بیت المال در پرونده تصرف ۳۱۰ هکتاری اراضی ملی در جیرفت خبرداد و گفت: عزم دستگاه قضائی در برخورد با دانه درشت‌ها جدی است.

۳۱۰ هکتار از اراضی ملی به بیت المال برگشت داده شدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  احمدعلی انجم روز رئیس دادگستری جیرفت گفت:پس از انجام یکسری اقدامات اطلاعاتی از سوی اداره کل اطلاعات استان و پس از صدور حکم در دادگاه حقوقی جیرفت، سرانجام در دادگاه تجدیدنظر استان کرمان رای قطعی مبنی بر ابطال سند ثبتی متصرف (۳۱۰ هکتار) از اراضی ملی در جیرفت، خلع ید از ملک تصرفی و پرداخت هزینه‌های دادرسی وکارشناسی صادر گردید.

وی تصرح کرد:با عنایت به مطالبه موکد رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) در زمینه مقابله با مفاسد و زمین خواری، عزم دستگاه قضائی در برخورد با زمین خواران، بویژه دانه درشت‌ها جدی است.

وی بیان کرد: با پیگیری‌های شورای حفظ حقوق بیت المال شهرستان، زمین خواری در این شهرستان روند کاهشی داشته است .


انجم روز عملکرد به موقع شورای حفاظت بیت المال و برخورد قاطع با پرونده‌های تشکیل شده به ویژه دانه درشت‌ها را عامل اصلی این کاهش میزان زمین خواری عنوان کرد.


رئیس شورای حفظ حقوق بیت المال جیرفت تاکید کرد: ضرورت دارد اداره منابع طبیعی و دستگاه‌های مربوطه نسبت به پیگیری اجرای احکام باسرعت اقدام نماید تامردم اقتدار دستگاه قضایی در برخورد با متخلفان را لمس کنند.

انتهای پیام/ح

بازگشت اراضی ملی به بیت المال در جیرفت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار