دبیر ستاد فرهنگ‌سازی اقتصاد دانش‌بنیان معاونت علمی مطرح کرد؛

حضور ۱۵ شرکت دانش‌بنیان در نمایشگاه استمراری معاونت علمی

کرمی گفت:معاونت علمی اقدام به برگزاری نخستین نمایشگاه استمراری شرکت‌های دانش‌بنیان با حضور ۱۵ شرکت کرده است.

به گزارش حوزه فن‌آوری‌های نوین گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛   پرویز کرمی دبیر ستاد فرهنگ‌سازی اقتصاد دانش‌بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، با اشاره به برگزاری نمایشگاه دستاورد‌های شرکت‌های دانش‌بنیان، بیان کرد: ستاد فرهنگ سازی اقتصاد دانش‌بنیان، با همکاری مرکز امور شرکت‌ها و مؤسسات دانش‌بنیان معاونت علمی؛ اقدام به برگزاری نخستین نمایشگاه استمراری شرکت‌های دانش‌بنیان و در گام اول با حضور ۱۵ شرکت کرده است.

وی افزود: در این نمایشگاه، هر شرکت می‌تواند در طول یک هفته مشخص محصولات خود را در حضور جمعی از مدیران علمی و صنعتی کشور، سرمایه‌گذاران، مشاوران تخصصی، مدیران و کارشناسان واحد‌های فناور ارائه کند.

به گفته کرمی، بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده در این نمایشگاه، شرکت‌های متقاضی که مایل به معرفی محصولات و دستاورد‌های خود بوده‌اند، با اطلاع رسانی قبلی درخواست خود را برای شرکت در نمایشگاه، به ستاد فرهنگ سازی اقتصاد دانش‌بنیان و امور شرکت‌ها و موسسات دانش بنیان معاونت علمی ارسال کردند و درنهایت پس از بررسی‌های نهایی از میان ۴۴ متقاضی، ۱۵ شرکت با نظر کارشناسان، برای حضور در این نمایشگاه انتخاب شدند.

نمایشگاه دستاورد‌های شرکت‌های دانش بنیان  کار خود را آغاز کرد

وی همچنین تصریح کرد: نمایشگاه دستاورد‌های شرکت‌های دانش بنیان از امروز شنبه نهم تیرماه سال جاری با حضور دو شرکت دانش‌بنیان که محصولات دانش بنیان خود را در محل معاونت به نمایش گذاشته اند، فعالیت خود را آغاز کرده است.

دبیر ستاد فرهنگ‌سازی اقتصاد دانش‌بنیان معاونت علمی ادامه داد: «آشکارساز میکرو TCD»، «دستگاه تست زمان انعقاد خون»، «پودر زیر جلبک اسپیرولینا»، «کیت‌های مولتی پلکس و هیدرو کسی آپاتیت»، «سیستم مدیریت هشدار»، «فلومتر الکترومغناطیسی و مسیریاب بومی و امن ژرف»، «اسکای روم»، «نرم‌افزار شبکه اجتماعی سازمان و اصلاح و ساخت رینگ و پره توربین بخار»، «اسپکترو فوتومتر با آشکارساز آرایه‌های (فرابنفش ـ. مرئی) AR ۲۰۱۵» , «ایماتینیب» و «بوسنتان» ازجمله محصولاتی هستند که در این نمایشگاه ارائه خواهد شد.

کرمی در ادامه اظهار کرد: این شرکت‌ها در یک گردش دوره‌ای ابتدا به صورت فیزیکی و سپس در فضای مجازی به رسانه‌های عمومی و صدا و سیما معرفی خواهند شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار