بهره مندی 98 درصد از خانوارهای استان اردبیل از نعمت گاز طبیعی

مدیر عامل شرکت گاز استان اردبیل گفت: با بهره‌برداری از پروژه گازرسانی به ۳۰۰ روستای استان میزان برخورداری خانوارهای روستایی اردبیل از نعمت گاز به ۹۸ درصد ارتقا می‌یابد.

فیروز خدایی، مدیر عامل شرکت گاز استان اردبیل صبح امروز در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اظهار داشت: در حوزه گازرسانی در چند سال اخیر اقدامات قابل توجه و چشمگیری در سطح استان اردبیل انجام شده است و توانسته‌ایم میزان بهره‌مندی مردم استان را از این نعمت خدادادی ارتقا دهیم.

وی از بهره‌مندی تمامی خانوارهای شهری از نعمت گاز خبر داد و افزود: 88 درصد خانوارهای روستایی نیز از این نعمت در حال حاضر بهره‌مند هسند که با بهره‌برداری از پروژه گازرسانی به 300 روستای استان این میزان به 98 درصد ارتقا یافته و شاهد بهره‌مندی تعداد بیشتری از خانوارهای استان از این نعمت خواهیم بود.

مدیر عامل شرکت گاز استان اردبیل با اشاره به پروژه‌ها در دست اجرا در حوزه گازرسانی در سطح استان تصریح کرد: تلاش و جدیت بر این است تا با تسریع در عملیات اجرایی این پروژه‌ها بتوانیم زمینه‌ساز بهره‌برداری هر چه زودتر آنها شده و خانوارهای هدف را از این نعمت طبیعی برخورردار سازیم.

انتهای پیام/ع

برخورداری 300 روستای استان اردبیل از نعمت گاز طبیعی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار