فرماندار رامهرمز خبر داد؛

تعداد مسموم شدگان روستای باوج از مرز 130 نفر گذشت/بستری شدن 31 نفر در بیمارستان های اهواز

فرماندار رامهرمز از افزایش تعداد مسموم شدگان روستای باوج شهرستان رامهرمز خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، عبدالرضا احسانی نیا، فرماندار رامهرمز با اشاره به مسمومیت تعدادی از روستاییان در دهستان ابوالفارس این شهرستان طی بامداد امروز اظهار داشت: 68 نفر دچار مسمومیت شده و 50 نفر بصورت سرپایی مداوا شدند و 18 نفر به بیمارستان مادر رامهرمز و بیمارستان ابوذر اهواز انتقال یافتند.

وی با اشاره به اینکه تعداد مسمومان افزایش یافت و به 135 نفر رسید تصریح کرد: اقدامات لازم برای کنترل وضعیت، رسیدگی درمانی و بهداشتی در منطقه، و نیز ارائه خدمات به افراد دچار مسمومیت در حال انجام است.

به گفته عطاءاله شیرالی، معاون بهداشتی و رییس مرکز بهداشت رامهرمز دلیل احتمالی مسمومیت جمعی از اهالی دهستان ابوالفارس که از 3 روستای شهید رایگانی، ستلون و کبوتری به مرکز خدمات جامع سلامت روستایی باوج رامهرمز مراجعه کردند، آب آلوده اعلام شده که نمونه برداری لازم انجام شده و نتیجه تا 3 روز آینده اعلام خواهد شد.

شهیار میرخشتی، رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی خوزستان گفت: تاکنون 31 نفر از افراد مسموم شده به بیمارستان های اهواز منتقل شده اند.

وی بیان داشت: از این تعداد 4 نفر در بیمارستان ابوذر، 12 نفر در بیمارستان آیت الله کرمی و 15 نفر در بیمارستان های سینا، سپیدار و شرکت نفت بستری شدند.

انتهای پیام/گ

مسمومیت غذایی در رامهرمز

برچسب ها: امنیت غذایی ، بهداشت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.