برگزاری دومین دوره کتاب سال یزد جایزه ویژه شهید صدوقی

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد از برگزاری دومین دوره کتاب سال یزد جایزه وِزه شهید صدوقی خبرداد.

جوادیان زاده مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد با اشاره به ارسال ۴۳۰ اثر به دبیرخانه این جشنواره، گفت: اختتامیه و آیین تجلیل از برگزیدگان این مراسم پنجشنبه این هفته ۱۴ تیرماه بمناسبت روز قلم و ایام شهادت مرحوم آیت اللهصدوقی در تالار فرهنگ یزد برگزار می‌شود.

جوادیان زاده افزود:آثار در گروه‌های ۱۲ گانه از طرف موسسه خانه کتاب که داوران کتاب سال جمهوری اسلامی می‌باشند مورد بررسی و داوری قرارگرفته است.

وی خاطرنشان کرد:دومین دوره کتاب سال یزد (جایزه ویژه شهید صدوقی) با هدف یزد‌شناسی و تقدیر از آثار مرتبط با استان یزد راه‌اندازی شده است که اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد با همکاری موسسه خانه کتاب در تهران و مشارکت خانه فرهنگ شهید صدوقی (سومین شهید محراب) این مراسم را برگزار می‌کند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد مهمترین هدف این دوره را شناسایی و معرفی کتاب‌های برتر، کمک به اعتلای سطح دانش و فرهنگ مکتوب، معرفی و توسعه هویت فرهنگی، حمایت از ناشران، نویسندگان و پدیدآورندگان اعلام کرد.

جوادیان زاده تصریح کرد: جایزه کتاب سال استان یزد یادمان شهید آیت الله صدوقی براساس رویکرد توسعه فرهنگی،اجتماعی بنا نهاده شده است.

انتهای پیام/ ا

دومین دوره کتاب سال در یزد برگزار می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار