اپل در حال بازسازی نقشه‌های خود است +تصاویر

شرکت اپل قصد دارد نقشه‌های خود را با توجه به اطلاعات جمع‌شده از کاربران خود، بازسازی کند.

اپل در حال دوباره ساختن نقشه‌های خود است +تصاویربه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در خبرهای جدید شنیده می‌شود که اپل در حال آماده‌سازی ورژن جدیدی از اپلیکیشن راهنمای مسیر خود، Maps است. کمپانی اپل کار روی این برنامه را از نو شروع کرده است و داده‌های مورد نیاز خود را نه تنها از خودروهای اپل بلکه از داده‌های کاربران آیفون هم استفاده می‌کند اما برای این کار کاملا حریم شخصی کاربران را حفظ می‌کند.

اپلیکیشن جدید Maps ابتدا در سانفرانسیسکو و Bay Area همراه نسخه بعدی بتای iOS 12 منتشر خواهد شد. این برنامه تا آخر سال 2018 کالیفرنیای شمالی را پوشش خواهد داد. از آنجایی که این اپلیکیشن در حال حاضر مانند Google Maps از داده‌های سفر کاربران استفاده می‌کند، باید در روزهای آتی این فرآیند را سرعت ببخشد و هنوز از داده‌های ارسالی از طریق خودروها و سنسورهای خودروها هم استفاده خواهد شد.

شرکت اپل از ابتدا برای جمع کردن اطلاعات کاربران کار خود را با جدیت تمام آغاز کرد و در این راه از طرف سومی در کار خود کمک نگرفته است. گفته می‌شود، این محصول اپل در سراسر آمریکا در دسترس قرار خواهد گرفت اما بخش به بخش در سال بعد دچار تغییراتی هم در طراحی خواهد شد.

اپل در حال دوباره ساختن نقشه‌های خود است +تصاویر

انتهای پیام/

ساختن دوباره نقشه‌های اپل بر اساس اطلاعات کاربران +تصاویر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.