نرخ جدید شهریه مهد‌های کودک استان قزوین

معاون امور اجتماعی بهزیستی استان قزوین از افزایش ۱۲ تا ۲۲ درصدی شهریه مهد‌های کودک بر اساس درجه بندی و ارتقای کیفیت خدمات آن‌ها خبر داد.

بهاره رحمانی معاون امور اجتماعی بهزیستی استان در گفتگو با  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ افزود: شهریه مهد‌های ۲ تا ۶ سال، دوازده درصد و مهد‌های ۴ ستاره دارای ظرفیت گروهی شیرخوار، ۲۲ درصد افزایش یافته است.

رحمانی اضافه کرد: شهریه مهد‌های کودک بدون احتساب هزینه صبحانه و ناهار است و تا ده روز آینده ابلاغ می‌شود.

به گفته معاون امور اجتماعی بهزیستی استان، هزینه صبحانه ۱۵ هزار تومان و ناهار ۸۰ هزار تومان است.

رحمانی گفت: مهد‌های کودک می‌توانند شهریه سالیانه را به صورت ماهیانه، فصلی و یا یک جا و با توافق والدین به نحو دیگری دریافت کنند و در صورت انصراف کودک از دریافت خدمات، مهد کودک فقط مجاز به دریافت شهریه آن ماه به صورت کامل است و شهریه ماه‌های بعد باید بازگردانده شود.

وی اضافه کرد: هر مهد کودک تمام وقت از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۵:۳۰ می‌تواند با بکارگیری مربیان دارای مهارت و کارت مربیگری از مراجع ذیصلاح حداکثر ۵ فعالیت را به کودکان ارائه کند.

به گفته معاون امور اجتماعی بهزیستی استان، اجرای بیش از یک فعالیت فوق برنامه در هر روز ممنوع است.

رحمانی افزود: هزینه هر فوق برنامه جداگانه دریافت می‌شود و به میزان ۱۰ درصد از شهریه ثابت است.

وی افزود: شرکت کودکان در هر یک از فعالیت‌های فوق برنامه کاملاً اختیاری است و باید با رضایت کتبی والدین و مطابق با قرارداد بین والدین و مهد کودک باشد.

معاون امور اجتماعی بهزیستی استان از والدین خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف، از طریق سامانه پیامک ۳۰۰۰۰۱۲۳۳۳ به سازمان بهزیستی اطلاع دهند.

انتهای پیام/

افزایش نرخ شهریه مهدهای کودک در قزوین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار