کشف بیش از یک تن تریاک در درگیری مسلحانه با سوداگران مرگ

معاون هماهنگ کننده انتظامی استان سیستان وبلوچستان از کشف یک تن و ۱۶۸ کیلو تریاک در درگیری مسلحانه با سوداگران مرگ توسط یگان های عملیاتی استان خبرداد.

کشف یک تن و ۱۶۸ کیلو تریاک در درگیری مسلحانه با سوداگران مرگ

سرهنگ غلام رضا جعفری معاون هماهنگ کننده انتظامی استان سیستان وبلوچستان در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت:یگان‌های عملیاتی پلیس سیستان و بلوچستان در شهرستان مهرستان با همکاری ماموران انتظامی شهرستان ایرانشهر با انجام اقدام اطلاعاتی و ردزنی‌های گسترده به سرنخ‌هایی از حمل محموله سنگین موادمخدر توسط سوداگران مرگ در محور مهرستان- ایرانشهر دست پیدا کردند.

وی افزود: پس از تکمیل تحقیقات نامحسوس، یگان‌های عملیاتی پلیس با هماهنگی مقام قضائی به منطقه موردنظر اعزام و در درگیری مسلحانه با قاچاقچیان، ۳ سوداگر مرگ دستگیر و ۲ دستگاه خودرو حامل مواد افیونی را توقیف کردند.

سرهنگ جعفری ادامه داد: ماموران در بازرسی از خودرو‌های سوداگران، موفق بهکشف یک تن و ۱۶۸ کیلوگرم تریاک، و ۲ قبضه سلاح کلاش به همراه مقادیر قابل توجهی مهمات شدند.

معاون هماهنگ کننده سیستان و بلوچستان ضمن قدردانی از مشارکت و همکاری خوب شهروندان با پلیس در دستگیری سوداگران مرگ و تاکید بر استمرار این همکاری، از عموم شهروندان خواست در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه تهیه، توزیع و فروش مواد مخدر در اسرع وقت از طریق تلفن فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، اطلاع دهند تا در کمترین زمان نسبت به شناسایی جرم و دستگیری مجرمان اقدام شود.

انتهای پیام/ع

کشف مواد مخدر درسیستان وبلوچستان 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار