انتصاب رئیس جدید دادگستری سراوان

مهران بامری در مراسمی با حضور رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان به عنوان رئیس جدید دادگستری سراوان در جنوب شرق استان معرفی و از زحمات حجت الاسلام محمد عزیزپور رئیس سابق تقدیر شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، حجت الاسلام ابراهیم حمیدی رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان در مراسم تودیع و تکریم رئیس دادگستری سراوان اظهار داشت: هیچ نگاه قومی و مذهبی در سیستان و بلوچستان وجود ندارد.

حجت الاسلام ابراهیم حمیدی افزود: امیدواریم بتوانیم آن گونه که شایسته است در مسیر تحقق اهداف بلند دستگاه قضایی گام برداریم.

وی گفت: قوه قضاییه ایران در مقایسه با سایر کشور‌های جهان شاخصه‌هایی دارد و به دنبال اهداف بلند دینی و اسلامی حرکت می‌کند.

رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان تصریح کرد: اگرچه راه طولانی و هدف بلندی در اجرای دقیق عدالت در جامعه وجود دارد و عمل کردن به عدالت به معنای واقعی بسیار سخت است، اما قوه قضاییه مرحله به مرحله برای رسیدن به اهداف عالی نظام تلاش می‌کند.

حجت الاسلام حمیدی افزود: امروز در نظام اسلامی و قوه قضاییه توانسته ایم توفیقات بسیار بزرگی را به دست آوریم.

وی اظهار داشت: در ابتدای انقلاب اسلامی آیت الله شهید بهشتی با دست خالی توانست قوه قضاییه را ساماندهی کند در حالیکه انطباق قوه قضاییه با شرع مقدس در آن دوران کار سخت و دشواری بود.

وی خاطرنشان کرد: امروز قوانین ما در نظام جمهوری اسلامی منطبق بر موازین شرعی مشترک میان شیعه و سنی است.

رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان گفت: در عصر جدید، فناوری اطلاعات توانسته بهترین مددکار دستگاه قضا باشد و موجب تحول در این دستگاه شده است.

وی ادامه داد: یکی از سرمایه‌های عظیم قوه قضاییه نیروی انسانی کار آمد است و افتخار می‌کنیم که هیچ نگاه قومی و مذهبی در این مجموعه وجود ندارد.

حجت الاسلام حمیدی اظهار داشت: پشتیبانی بسیار خوب مردم سیستان و بلوچستان از دستگاه قضا سبب شده است این دستگاه با قوت بیشتری به کار خود ادامه دهد.

وی تصریح کرد: سال گذشته ۱۹۰ هزار فقره پرونده به دادگستری‌های سراسر سیستان و بلوچستان وارد شده است.

انتهای پیام/ع

تودیع و تکریم رئیس دادگستری سراوان

برچسب ها: دادستان ، دادگستری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار