تعامل دستگاه قضایی و نیروی انتظامی موجب تامین نظم و امنیت

فرمانده انتظامی استان سیستان وبلوچستان گفت: تعامل خوب دستگاه قضایی و نیروی انتظامی موجب تامین نظم و امنیت در سطح استان شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، و به نقل از پایگاه خبری پلیس ؛سردار  محمد قنبری  فرمانده انتظامی استان سیستان وبلوچستان در دیدار با دادستان عمومی و انقلاب زاهدان ضمن تبریک هفته قوه قضاییه اظهار داشت: شهادت آیت الله دکتر بهشتی و ۷۲ تن از یاران امام خمینی (ره) نقطه عطفی در استحکام انقلاب اسلامی می‌باشد.

وی تصریح کرد: تعامل خوب دستگاه قضایی و نیروی انتظامی موجب تامین نظم و امنیت در سطح استان شده است.

در ادامه این جلسه حجت‌الاسلام و المسلمین " علی موحدی راد " دادستان عمومی و انقلاب زاهدان، نیروی انتظامی را مجاهد و زحمتکش قلمداد کرد و اظهار داشت: نیروی انتظامی بدون هیچ چشمداشتی به هدف والای خود که خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی است پایبند می‌باشد.

دادستان عمومی و انقلاب زاهدان در ادامه به تعامل بین دو دستگاه اشاره کرد و گفت: ارتباط سازنده و مطلوب بین دستگاه قضایی و نیروی انتظامی باعث اجرای صحیح قوانین، برقراری عدالت و ایجاد امنیت در سطح استان شده است.

حجت الاسلام " موحدی راد " در پایان از زحمات و تلاش‌های شبانه روزی کارکنان نیروی انتظامی در برقراری نظم و امنیت تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/ع

تعامل دستگاه قضایی و نیروی انتظامی موجب تامین امنیت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار