کارته کاهای کرمانی و صید 9 مدال رنگارنگ از لیگ کاراته وان کشور

کاراته کاهای کرمانی در دو بخش دختران و پسران توانستند از رقابت های لیگ کاراته وان کشور که به میزبانی تهران برگزار شد، 9 مدال رنگارنگ را صید کنند.

احمد امیری، رییس هیئت کاراته استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان گفت: رقابت هاى ليگ كاراته وان كشور با حضور ۶۷۰ کاراته کای نوجوان از سراسر کشور به میزبانی تهران برگزار شد.

وی با اعلام اینکه 25 نماینده از استان کرمان در این رقابت ها حضور داشتند، افزود: در پایان، در بخش كاتای پسران، امیر حسن معين الدينى مقام اول را کسب کرد و رضا پوردهقان و میلاد ملك پور سوم شدند.

امیری تصریح کرد: در بخش کومیته ی پسران نیز احد اسدی عنوان دوم رقابت ها را به خود اختصاص داد و سینا وديعتى، پرهام اسدی و محمد مهاجرى نیز به مقام سوم دست یافتند.

وی كسب این عناوين ارزشمند را به عليرضا احمدی، عليرضا سعیدی، مصطفى پورجلالی، مسعود دانشور، مسعود شريفى، ماشالله زنگى آبادى و سعيد طالبى زاده مربيان این مدال آوران تبریک گفت.

امیری یادآور شد: در بخش بانوان نیز هستى غضنفرى به مربيگرى زهرا صفى پور مدال نقره را کسب کرد و نايب قهرمان كشور شد.

وی افزود: فاطمه نكوآمال هم به مربيگرى ويدا كشاورزى مدال برنز اين مسابقات را تصاحب کرد.

امیری تصریح کرد: در نهایت، نوجوانان کرمانی در این مسابقات یک مدال طلا، 2 نقره و 6 برنز را از آن خود کردند که 7 مدال در بخش پسران و 2 مدال در بخش دختران کسب شد.

وی ابراز امیدواری کرد: اين موفقيت ها در بخش دختران و پسران تداوم داشته باشد و روز به روز شاهد پیشرفت بیش از پیش کاراته در سطح ملی و بین المللی باشیم.

انتهای پیام/ب

درخشش کاراته کاهای کرمانی در رقابت های لیگ کاراته وان کشور

برچسب ها: اخبار ورزشی ، کاراته
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار