سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس:

نگرانی بابت تامین تجهیزات پزشکی نداریم

عابدی گفت: سال گذشته مشکلی در مورد کمبود تجهیزات پزشکی وجود داشت اما خوشبختانه نتایج نشان می‌دهد که تجهیزات تامین شده است.

به گزارش  حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حیدرعلی عابدی سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: روز گذشته نشستی با حضور اعضای هیئت امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران در کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی برگزار شد که در آن گزارشی از تجهیزات پزشکی و پروتزهای مورد نیاز کشور ارائه شد همچنین در سال گذشته مشکلی در مورد حلزون شنوایی وجود داشت که خانواده بیماران را نگران کرده بود، اما خوشبختانه نتیجه این گزارش نشان می‌دهد که به اندازه کافی تامین شده است.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: رئیس هیئت امنای ارزی در ادامه این نشست توضیحات مبسوطی را پیرامون وضعیت سایر تجهیزات پزشکی در کشور ارائه داد که نشان می‌دهد هیچ جای نگرانی در این مورد وجود ندارد.

سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: با توجه به تمهیداتی که هیئت امنای ارزی در جهت تامین تجهیزات پزشکی مورد نیاز در کشور اندیشیده، نگرانی‌های موجود در این حوزه را برطرف می‌کند.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار