بیش از یک هزار و 616مورد نظارت و بازرسی در شهرستان مهاباد انجام شد

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت مهاباد گفت: در خرداد امسال، تعداد یک هزار و 616 مورد بازرسی در شهرستان مهاباد صورت گرفته است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد ،صادق قادری رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان مهاباد، با اشاره به عملکرد ماه خرداد این اداره اظهار داشت: در این مدت بازدیدهای مستمر از معادن و واحدهای صنعتی شهرستان میاندوآب انجام شد.

وی تصریح کرد: در خرداد ماه سالجاری 54 مورد بازرسی و گشت مشترک در حوزه قاچاق کالا با شبکه بهداشت ودرمان، فرمانداری، اتاق اصناف، صدا و سیمای مرکز مهاباد، دایره قاچاق کالا نیروی انتظامی گمرگ، تعاون روستایی، استاندارد و غله صورت گرفت.

رئیس صنعت، معدن و تجارت مهاباد با اشاره به اینکه در ماه خرداد، از تعداد یک هزار و 616 مورد بازرسی از واحدهای صنفی و غیر صنفی در سطح شهر، تعداد 128 مورد پرونده تخلفاتی تشکیل شد گفت: ارزش ریالی پرونده‌ها نیز 522 میلیون و 28 هزار و 750 ریال بوده که برای رسیدگی به اداره تعزیرات حکومتی ارسال شد.

وی بیان کرد: در حوزه آرد و نان نیز 290 مورد بازرسی از واحدهای نانوایی در سطح شهر انجام شد که تعداد 18 پرونده تخلفاتی به ارزش بیش از 8 میلیون ریال تشکیل و به اداره تعزیرات حکومتی ارسال شد.

قادری افزود: تعداد بازرسی از معادن شهرستان 17 مورد بوده و همچنین 2 مورد استقرار در گلوگاهها جهت بررسی برگه های حمل و نقل مواد معدنی از خودروها در راستای جلوگیری از حمل مواد معدنی غیر مجاز صورت پذیرفت.

انتهای پیام/ع

بازرسی از واحد های صنفی

برچسب ها: بازرسی اصناف ، نظارت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.