برگزاری یادمان سومین شهید محراب و ۲۲ شهید پایگاه شهید صدوقی بافق

یادمان سومین شهید محراب و ۲۲ شهید پایگاه شهید صدوقی شهرستان بافق در بیت الزهرا (ع) این شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگارحاضر در محل گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ؛ یادمان سومین شهید محراب و ۲۲ شهید پایگاه شهید صدوقی بافق شب گذشته با حضور جمعی از مسئولین شهرستان و بسیجیان در بیت الزاهر (ع) این شهرستان برگزار شد.

حجت الاسلام دانشور سخنران مراسم یادمان سومین شهید محراب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره آیت الله صدوقی (ره) و شهیدان دوران انقلاب و ۸ سال دفاع مقدس گفت: آیت‌الله شهید صدوقی (ره) در طول دوران حیات خود، مبارزات گسترده‌ای علیه نظام طاغوت داشت و در تمام مراحل مبارزاتی خود از ولی فقیه زمان خویش تبعیت کامل داشت.

وی افزود: دشمن همه توان خود را برای مقابله با اسلام و آرمان‌های انقلاب گذاشته است و میخواهد دین و دیانت ما را از بین ببرد، اما باید با مقاومت و فداکاری همواره همراه شهید صدوقی‌ها باشیم و از مسیر واقعی انقلاب جدا نشویم.

دانشور با بیان اینکه ترویج آرمان‌ها و ارزش‌های والای شهدا می‌تواند زمینه‌ساز تعالی جامعه و دستیابی به اهداف و آرمان‌های نظام باشد، تصریح کرد: دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌های مقدس انقلاب اسلامی مهم‌ترین رسالتی است که شهدای والامقام همیشه به دنبال آن بوده‌اند و برای دستیابی به این اهداف والا و ارزشمند از هیچ تلاشی دریغ نکرده و از جان و مال خود گذشته‌اند که تمامی این موارد در دستیابی به عزت و اقتدار کنونی کشورمان کافی بود.

حجت الاسلام دانشور خاطرنشان کرد: تاکید خداوند در قرآن کریم خطاب به مردم که همواره درزندگی یاد برخی از بزرگان که از دیگران متمایز هستند را گرامی دارند.

وی در پایان سخنان خود خاطر نشان کرد: امروز شرافت و عزت جامعه اسلامی مرهون خون شهدا است و شهدا وارسته‌ترین الگو برای جوانان محسوب می‌شوند.

انتهای پیام/ ا

یادمان شهید صدوقی در بافق برگزار شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار