آماده سازی ۲۰۰۰ مسکن ویژه مددجویان کمیته امداد بوشهر

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان دیر گفت: دو هزار واحد مسکونی برای مددجویان استان بوشهر آماده شود.

آماده سازی ۲۰۰۰ مسکن ویژه مددجویان کمیته امداد بوشهربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  مسلم انیژپور بعد از ظهر دوشنبه در نشست با بخشدار بردخون اظهار داشت: همه امکانات و نیاز‌های خانواده‌های امداد در بخش تامین شده و هیچ یک از مددجویان ضرورت ندارد به مرکز شهرستان مراجعه کند.

وی افزود: کمیته امداد امام خمینی مددکارمحور است و همه خدمات مانند بیمه‌های اجتماعی، تامین مسکن، ایجاد اشتغال، اهدا جهیزیه و پرداخت شهریه دانشجویان در کمیته امداد بردخون انجام می‌گیرد.

انیژپور اضافه کرد: کمیته امداد دو وام اشتغال و توانمندسازی مددجویان را در برنامه دارد که شامل ۲۰۰ میلیون ریال وام امدادی و ۲۰۰ میلیون ریال وام بانکی و ۵۰ میلیون ریال وام اشتغال روستایی بزای همه مددجویان تحت پوشش است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان دیر با بیان اینکه خدمات دولت در بخش مسکن و اشتغال مددجویان بی سابقه است، ابراز داشت: حمایت‌های بسیار خوبی از مددجویان توسط دولت صورت گرفته که در این راستا تفاهمنامه‌ای بین استاندار بوشهر و کمیته امداد کشور در زمان سفر آقای فتاح امضا شد تا دو هزار واحد مسکونی برای مددجویان آماده شود.

احداث ۱۶ واحد مسکونی روستایی در بخش بردخون

علی اخلاقی بخشدار بردخون نیز در این دیدار اظهار داشت: احداث این واحد‌های مسکونی با پیگیری کمیته امداد شهرستان از تیرماه آغاز می‌شود و تا یک سال آینده به مددجویان تحویل داده می‌شود.

وی از تلاش‌های کمیته امداد شهرستان و بخش تقدیر کرد و گفت: فعالیت‌های امداد در بخش و شهرستان در زمینه‌های کمک رسانی و امداد بویژه در راستای اشتغال و حمایت از خانواده‌های نیازمند در حال انجام است.

اخلافی با تاکید بر خوداشتغالی در امداد، گفت: باید تلاش کنیم خانواده‌های تحت پوشش به سمت خوداشتغالی حرکت کنند و بستر مناسبی برای داشتن اشتغال پایدار جهت همه افراد تحت پوشش فراهم شود.

بخشدار بردخون خاطرنشان کرد: دستگیری بی منت از محرومان و مستضعغان همراه با تکریم آنان موجب شکل گیری الگویی موفق برای ایجاد عدالت اجتماعی است.

احمد عابدزاده رئیس شورای اسلامی شهر بردخون نیز از تلاش‌های مجموعه امداد تقدیر کرد و گفت: شورای اسلامی و شهرداری بردخون در راستای حمایت از خانواده‌های بی بضاعت و مددجویان همچون گذشته در کنار کمیته امداد است و از خدمات آنان حمایت می‌کند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.