نتایج نظرسنجی‌ها نشان می‌دهد؛

مسئله مهاجرت، دغدغه این روزهای مردم آمریکا

نتایج نظرسنجی‌ها نشان می‌دهد مسئله مهاجرت به دغدغه جدی آمریکایی‌ها تبدیل شده است.

مسئله مهاجرت، دغدغه این روزهای مردم آمریکابه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی سی ان ان، مردم آمریکا به تدریج خودشان را برای انتخابات میان دوره‌ای کنگره در ماه نوامبر (آبان ماه) آماده می‌کنند. سیاست‌ها و برنامه های جدید دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در حوزه مهاجرت در هفته های اخیر؛ افکار عمومی این کشور را در این خصوص بسیار حساس کرده است. نتایج نظرسنجی ها نیز موید همین مسئله است.

دانشگاه کوئینپیاک آمریکا نظرسنجی درباره انتخابات آتی آمریکا انجام داد و در این نظرسنجی از مردم آمریکا پرسید عاملی اصلی که مشخص کننده رای آنها در انتخابات نوامبر خواهد بود چیست. بیست و هفت درصد شرکت کنندگان در این نظرسنجی اعلام کردند مسئله مهاجرت، تعیین کننده رای آنها در انتخابات خواهد بود.

بیست و سه درصد آمریکایی ها نیز گفتند مسائل اقتصادی، عامل اصلی برای تعیین رای آنها است. برای بیست دو درصد آمریکایی ها نیز وضع نظام بهداشت و درمان عامل اصلی در این زمینه بود. سیزده درصد آمریکایی ها هم گفتند که برنامه های نامزدهای انتخابات در زمینه کنترل سلاح آرای آنها را در روز رای گیری مشخص خواهد کرد.

دانشگاه کوئینپیاک این نظرسنجی را روزهای بیست و هفتم ژوئن تا اول ژوئیه انجام داد.

انتهای پیام/

بحران پناهجویان به دغدغه آمریکایی‌ها تبدیل شده است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار