ساخت 30 ایستگاه اتوبوس در زنجان

سرپرست سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری زنجان از بهسازی و ساخت 30 ایستگاه اتوبوس در زنجان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ، موسوی سرپرست سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری زنجان گفت: یکی از برنامه‌های شهرداری در حوزه حمل و نقل عمومی بهسازی و نوسازی ایستگاه‌های اتوبوس و همچنین جانمایی ایستگاه‌‎های جدید است.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر و طبق طرح قبلی ترافیکی 700 ایستگاه اتوبوس در زنجان داریم، افزود: در حال حاضر کار 30 ایستگاه اتوبوس در زنجان در حال انجام است.

موسوی خاطر نشان کرد: البته با توجه به طرح جدید و تغییر مسیرها جایگاه برخی از ایستگاه‌های اتوبوس تغییر کرده و جا به‌ جا خواهد شد.

سرپرست سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری زنجان با بیان اینکه طرح بهسازی ایستگاه‌های اتوبوس توسط مشاور در حال انجام است؛ بیان کرد: ایستگاه‌های باکیفیت ساخته خواهند شد و اینگونه نیست که یک ایستگاه آماده را تهیه و نصب کنیم بلکه با توجه به شرایط مکانی ایستگاه و همچنین آب و هوای شهر ایستگاه‌ها ساخته یا بهسازی می‌شود.

وی گفت: هرچند هنوز به صورت کامل ایستگاه‌ها ساخته نشده؛ ولی از نمونه‌های خوب ایستگاه‌های دارای کرکره‌دار است که در صورت امکان در زنجان نیز ساخته خواهد شد.

این مقام مسئول با بیان اینکه ایستگاه‌های زنجان به شکل مطلوبی زیباسازی می‌شود؛ افزود: طرح جانمایی کتاب در کنار ایستگاه اتوبوس یا مثلا داشتن یک غرفه در حال فروش چای یا قهوه نیز از دیگر طرح‌هایی است که در کنار ایستگاه‌های اتوبوس اجرایی می‌شود.

موسوی در ادامه از استقرار گشت و بازرسی سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری زنجان در سه منطقه شهری زنجان خبر داد و گفت: این گشت‌ها که در هر سه منطقه مستقر هستند ، با هدف نظارت و بازرسی بیشتر به بحث تاکسی‌های شهری، اتوبوس‌ها و همچنین مسافربرهای شخصی مستقر شده است.

سرپرست سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری زنجان ادامه داد: هدف از استقرار گشت‌های بازرسی ارائه خدمات بهتر به شهروندان و جلوگیری از تخلفات احتمالی در حوزه حمل و نقل شهری است.


انتهای پیام /ک


ایستگاه های اتوبوس در زنجان بهسازی می شوند

برچسب ها: ترافیک ، شهرداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.