ملت ایران سرمایه و بالاترین عقبه مهم نظام اسلامی ایران هستند

نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه ملت ایران سرمایه و بالاترین عقبه مهم نظام اسلامی ایران هستند گفت: جلب رضایت و گره‌گشایی از مشکلات مردم باید در اولویت برنامه مسئولان و کارگزاران نظام باشد.

ملت ایران سرمایه و بالاترین عقبه مهم نظام اسلامی ایران هستندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، آیت‌الله سید‌هاشم حسینی‌بوشهری ظهر امروز در نشست با فرمانده و مسئولان انتظامی استان بوشهر با بیان اینکه در ۴۰ سال پیروزی انقلاب اسلامی هر روز ترفند‌های جدید دشمنان علیه ایران اسلامی آشکار می‌شود، اظهار داشت: در این ۴۰ سال روزی نبوده که دشمنان علیه انقلاب اسلامی ترفند و توطئه‌ای ایجاد نکرده باشند.

وی با بیان اینکه دشمن هیچگاه دوست و دلسوز ملت ایران نبوده و نمی‌شود افزود: آمریکا و ایادیش بر اساس منافع خودشان، با مردم ایران ابراز همدلی می‌کنند.

آیت‌الله حسینی بوشهری به نقشه جنگ اقتصادی دشمن اشاره کرد و گفت: جنگ اقتصادی دشمن علیه نظام اسلامی ایران در ابعاد مختلفی از جمله جلوگیری از خرید نفت آغاز شده که دشمن با این تهاجم می‌خواهد شرایط اقتصادی جامعه را سخت و دشوار کند.

نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه ملت ایران در این آزمون بزرگ سربلند بیرون می‌آید گفت: مردم فراموش نکنند این‌ها دشمنان ملت ایران هستند چراکه یک نقطه روشن در کارنامه و پرونده دشمنان نسبت به ملت ایران وجود ندارد و امروز هم بر اساس منافع خودشان با مردم همراهی می‌کنند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران، دوست ملت ایران نیستند تصریح کرد: ما باید خودمان مشکلات کشورمان بر اساس توانمندی و ظرفیت‌های جامعه برطرف کنیم.

آیت‌الله حسینی‌بوشهری ملت ایران را مهم‌ترین سرمایه و بالاترین عقبه نظام اسلامی ایران دانست و افزود: جلب رضایت مردم و گره‌گشایی از مشکلات باید در اولویت برنامه مسئولان و کارگزاران باشد و گره‌ای بر مشکلات نیافزایند.

نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری، با بیان اینکه جلب رضایت و رضایت مندی مردم باید تمام هدف مسئولان باشد تصریح کرد: مسئولان و کارگزاران نظام باید در رفع مشکلات مردم به ویژه اشتغال تلاش کنند تا مردم احساس نکنند، نظام با آن‌ها فاصله دارد.

عضو مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر تقویت اتحاد و انسجام در جامعه گفت: صبر، همدلی و اتحاد مردم و مسئولان برای رفع مشکلات یک ضرورت اجتناب ناپذیر است.

انتهای پیام/م

گره‌گشایی از مشکلات مردم باید در اولویت برنامه کارگزاران نظام باشد

برچسب ها: اشتغال ، آمریکا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.