انقلاب اسلامی آمریکا را به زانو در آورده است

نماینده، ولی فقیه در لرستان از به زانو در آوردن آمریکا توسط انقلاب اسلامی ایران خبرداد.

انقلاب اسلامی آمریکا را به زانو در آورده است+عکسآیت الله میرعمادی درگفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی آمریکا را به زانو در آورده است، گفت: باید مراقب مکر دشمن را بشناسیم هیچ آسیبی به این کشور نخواهد رسید و هیچ توطئه‌ای کارساز نخواهد بود مگر اینکه بین مردم اختلاف و شکاف ایجاد شود.

نماینده، ولی فقیه در لرستان بیان کرد: وقتی که صحبت از اصناف به میان می‌آید سخن از قشری است که در طول تاریخ از یک اعتماد عمومی برخوردار هستند.

وی ادامه داد: بازار و اصناف در طول تاریخ به عنوان مرکز تجارت و اعتماد عمومی مردم به شمار می‌رفته‌اند و این موضوع حتی در زمان ائمه نیز وجود داشته است.

آیت الله میرعمادی بیان کرد: امروز نیز بسیاری از مراجع اعظام از میان بازاریان برای خود وکیل انتخاب می‌کنند که این موضوع نشان از اعتماد عمومی به بازار است، از سوی دیگر حیات هر جامعه‌ای به اقتصاد و معیشتش بستگی دارد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه دولت‌ها باید به اقتصاد و معیشت جامعه توجه ویژه‌ای داشته باشند، افزود: وقتی صحبت از مردم می‌کنیم، عمده آن‌ها کسبه و بازاریان هستند و مسئله ایمان بازاریان بسیار مهم بوده، این افراد قشر مورد اطمینان و با تقوا هستند.

نماینده، ولی فقیه در لرستان بیان کرد: در پیروزی انقلاب اسلامی نیز اصناف و بازاریان نقش مهمی داشتند و با پرداخت وجوهات باعث نشر دین شدند و شاهد جهاد مال توسط آن‌ها بودیم.

آیت‌الله میرعمادی اظهار داشت: اصناف و بازار اعتبار ویژه‌ای دارند و باید به هر طریقی اعتبار بازار را حفظ کرد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه امروز چهره‌های جدید ناپخته‌ای وارد بازار شده‌اند، افزود: هدف اصلی از این موضوع خدشه وارد کردن به اعتبار و حیثیت بازار است و اکنون این مهم مد نظر دشمنان قرار دارد.

امام جمعه خرم‌آباد بیان کرد: اکنون دشمنان به دنبال جنگ روانی هستند و بازاریان همچون گذشته باید هوشیار باشند، اروپایی که به عنوان یک قاره هستند نمی‌توانند در مقابل آمریکا ایستادگی کند و تنها حکومت جموری اسلامی در مقابل استکبار جهانی ایستاده است.

انتهای پیام/م

به زانو در آمدن آمریکا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.