رییس کل دادگستری آذربایجان شرقی؛

افشای حقوق بشر آمریکایی در تبریز

همزمان با هفته حقوق بشر آمریکایی همایشی با عنوان بازخوانی و افشای حقوق بشر در تبریز برگزار شد.

همایش بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی در تبریزبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ حجت الاسلام والمسلین مظفریرییس کل دادگستری آذربایجان شرقی در این مراسم گفت:حقوق بشر آمریکایی همیشه دستاویزی برای ابر قدرت های جهان است که از طریق آن کشورهایی را که روی پای خود ایستاده اند تحت فشار قرار دهند تا ازاین طرق به اهداف شوم خود برسند.


 وی افزود: حقوق بشر آمریکایی همه چیز را به نفع خود می خواهد وبه بهانه دفاع از حقوق انسانها هر کجا که منافعش ایجاب کند وارد عمل می شود وبه نفع خود به جلو می رود.


وی گفت : ماهیت حقوقی حقوق بشر موضوعی است که مدعیان حقوق بشر از جمله آمریکا و رژیم صهیونیستی ابعاد ان را ترسیم می کنند .


رییس کل دادگستری استان خاطرنشان کرد : حقوق بشر برای تمامی انسانها یکسان است و فرقی نمی کند کجای این جهان پهناور زندگی می کنند وجنسیتشان چیست همه انسانها باید از حق وحقوق یکسان برخوردار باشند.


رِییس کل دادگستری استان آذربایجان تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران همیشه با قدرت در مقابل زورگویان ایستاده است.


وی گفت :مردم ایران 40سال است که با علاقه قلبی خودشان به این نظام رای دادند و تا آخرین لحظه پای اهداف و آرمانهای انقلابشان ایستاده اند.


وی افزود: دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران شبانه روز با نقشه های شوم وپلید شان در فکراین هستند که ایران را از صحنه روزگار حذف کنند چرا که نمی دانند با کشوری که پشتیبانش مردم باشد نمی شود مقابله کرد.

 

انتهای پیام/

 

همایش بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی در تبریز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار