گوشی‌های تاشوی سامسونگ باتری خمیده خواهند داشت +تصویر

خبرهای فاش شده حاکی از آن است که گوشی‌های تاشوی Galaxy X، باتری‌های خمیده خواهند داشت.

گوشی‌های تاشوی سامسونگ باتری تاشو خواهند داشت +تصویربه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، هنوز شایعات زیادی که از شرکت سامسونگ منتشر شده ، مورد تأیید این شرکت بزرگ فناوری قرار نگرفته است اما احتمال دارد اگر مشکلی پیش نیاید، گوشی Galaxy X تابستان امسال وارد خط تولید سامسونگ و سال 2019 رونمایی شوند.

صفحه نمایش‌های تاشوی Galaxy X قرار است تا اوایل سال 2019 تولید شوند اما تا زمان تولید انبوه این گوشی اجزای دیگرش هم - مثلا باتری - باید خاصیت انعطاف‌پذیری داشته باشند. بر اساس گزارش‌های جدید قرار است باتری این دستگاه تاشو، انعطاف‌پذیر باشد و ظرفیت آن چیزی بین 3 تا 6هزار میلی‌آمپر خواهد بود. همه کاربران سامسونگ انتظار دارند که ظرفیت باتری Galaxy X بالا باشد چرا که این باتری برای حفظ انرژی در صفحه نمایشی با اندازه 7.5 اینچ در حالت باز شده و 4.5 اینچ در حالت تاشده باید میزان بیشتری انرژی برای دستگاه مصرف کند.

این باتری قرار است توسط Samsung SDI توسعه داده شود و V شکل خواهد بود. Galaxy X احتمال دارد همراه با S10 عرضه شود اما نباید انتظار داشت که با این ایده نو در فناوری گوشی‌های هوشمند قیمتی برابر با گوشی‌های پرچمدار سامسونگ داشته باشد. در حال حاضر گوشی هوشمند تاشو از آنچه انتظار داشتیم به ما نزدیکتر است.

گوشی‌های تاشوی سامسونگ باتری خمیده خواهند داشت +تصویر

انتهای پیام/

سامسونگ تاشو با باتری خمیده تولید خواهد شد +تصویر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار