نوروزیان در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

کلاهبرداری از مردم با نام کارت بیمه هوشمند سلامت/ ارجاع ۵ پرونده به مراجع قضایی

مدیر کل دفتر ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات بیمه سلامت از ارجاع پنج پرونده شکایت به مراجع قضایی خبر داد.

پیگیری پنج پرونده شکایت بیمه سلامت استان تهران/ کلاهبرداری از بیمه شدگان سلامت تحت عنوان کارت بیمه هوشمند سلامتمهدی نوروزیان مدیر کل دفتر ازریابی عملکرد و رسیدگی به شکایات  بیمه سلامت در گفت‌وگو با خبرنگارحوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛  اظهار کرد: اخیرا برخی افراد حقیقی یا حقوقی از نام بیمه سلامت سوء استفاده می‌کنند و به بهانه اعطای کارت بیمه هوشمند  سلامت مبالغی را از مردم دریافت کرده‌اند.

وی ادامه داد: اگر قرار باشد بیمه سلامت خدمت جدیدی برای بیمه شدگان در نظر گیرد، این مسئله را از طریق سایت و یا خبرگزاری‌ها به اطلاع عموم می‌رساند.

پیگیری قضایی برای سوءاستفاده‌گران از نام بیمه سلامت

مدیر کل دفتر ازریابی عملکرد و رسیدگی به شکایات  بیمه سلامت با اشاره به اینکه هرگونه تماس برای صدور کارت بیمه هوشمند سلامت و دریافت وجه، خلاف مقررات است، افزود: سازمان بیمه سلامت هرگونه تخلف و سوء استفاده از نام این سازمان را از طریق مراجع قضایی پیگیری می‌کند.

نوروزیان اضافه کرد: سازمان بیمه سلامت از طریق ستاد سازمانی و دفتر اداره حقوقی شکایت‌هایی را در مراجع قضایی کشور به ثبت رسانده است، تا کنون پنج مورد شکایت در مراجع قضایی پیگیری شده است.

معاون مرکز خدمات بیمه سلامت یادآور شد: سازمان بیمه سلامت پیگیر شکایت‌های مردم در حوزه‌های مختلف و ارجاع پرونده‌های تخلف به مراجع قضایی است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
نسرین خورسندنیا
۲۲:۴۲ ۱۰ آبان ۱۴۰۲
سلام امروز بامن تماس گرفتند و مبلغ ۹۸۷۰۰۰۰ به شماره حساب بانک گردشگری
Iran (Islamic Republic of)
اعظم آقاسی
۱۲:۳۳ ۰۱ مرداد ۱۴۰۲
از طرف بیمه خانمی به اسم بازرس بیمه تماس گرفت و گفت باید و حتما برای هر فردی که زیر مجموعه شما هست حتما این کارت تهیه شود و مبلغ 900000هزار تومان به شماره حسابی که داد را واریز کنم تا بتوانم از خدمات بیمه استفاده کنم گفتم خودم کارمند هستم و بیمه دارم گفت تهیه این کارت الزامی است و شما با واریز این مبلغ می توانید به صورت مستمر از بیمه استفاده کنید بعد ازاینکه کارت ها را آوردند مبلغ 700000هزارتومان درج شده بود و بدتر از همه که پشت کارت نوشته شده هیچ ربطی به بیمه تامین اجتماعی ندارد با مرکز آنها تماس گرفتم در کمال وقاحت می گویند به ما ربطی ندارد گفتم شکایت می کنم و باید مبلغ یک میلیون و هشت صدهزارتومانی که در روز روشن از من کلاهبرداری کردید به حسابم برگردانید ( برای خودم و دخترم جمعا مبلغ یک میلیون و هشتصد هزار تومان ) خیلی راحت جواب میدهند هیچ پولی عودت داده نمی شود . من کارمند صدا و سیما هستم از همکارانم خواستم تا با دوربین و تهیه گزارش خبری دردناک، ثبت دزدی شرکت شما و پخش آن در رسانه ملی از مدیر آنجا رسما شکایت میکنم . به پلیس فتا و پلیس سایبری شکایت کردم چون پول از کارت حقوقی من به حساب یک خانم رفته است . خیلی ننگ آوره که به این شیوه رسما دزدی می کنید . دیدن چهره های شما در دادگاه همچنین ازدستگاه های تلویزیون حداقل هشتاد میلیون ایرانی بسیار تماشایی است .
آخرین اخبار