لاهوتی در جلسه علنی:

اگر رئیس جمهور تیم اقتصادی دولت را تغییر ندهد، مجلس وارد می‌شود

نماینده مردم لنگرو‌د گفت: در نامه‌ای از رئیس جمهور خواستیم که در تیم اقتصادی‌اش تجدید نظر کند اما اگر این اقدام را انجام ندهد، مجلس خودش وارد می‌شود.

اگر رئیس جمهور تیم اقتصادی دولت را تغییر ندهد، مجلس وارد می‌شودبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان مهرداد لاهوتی نماینده مردم لنگرود‌ در جلسه علنی امروز در تذکری شفاهی، خطاب به رئیس جمهور، اظهار کرد: ما مباحث مربوط به تحریم‌ها را قبول داریم و همچنان که در گذشته سربلند بودیم، باز هم سربلند می‌شویم اما آقای روحانی بدانید که همه مشکلات اقتصادی کشور به تحریم برنمی‌گردد.

وی با بیان اینکه مشکلات نقدینگی امروز پدر این کشور درآورده است، ادامه داد: بارها در مجلس فریاد زدیم که نقدینگی کنترل شود و به طرف نیاز جامعه هدایت شود، اما این نقدینگی کنترل نشد و هر روز به یک طرف چون ارز و سکه رفت.

نماینده مردم لنگرود‌ با بیان اینکه ما مشکل مدیریتی در کشور داریم، تصریح کرد: ساختار اقتصادی دولت قوی نیست و نمی‌تواند بحران‌های اقتصادی کشور را حل کند، لذا ما هم طی نامه‌ای از رئیس جمهور خواستیم که در تیم اقتصادی‌اش تجدید نظر کند اما اگر این اقدام را انجام ندهد، مجلس خودش وارد می‌شود.

لاهوتی خاطرنشان کرد: ما 6 ماه است که از رئیس جمهور استدعا می‌کنیم که به خانه ملت بیاید و پاسخگوی سوالات نمایندگان باشد، مگر از شان شما کاسته می‌شود؟

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۸ ۱۶ تير ۱۳۹۷
خواهشا به وضعیت کاهش قیمت ها بخصوص مسکن رسیدگی شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۸ ۱۶ تير ۱۳۹۷
مهمترین مشکل مردم ما مشکلات معیشتی است
Iran (Islamic Republic of)
گلبانو
۲۱:۳۹ ۱۴ تير ۱۳۹۷
به مشکلات مردم رسیدگی کنید
آخرین اخبار