علوی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

دسیسه‌های روانی دشمن را باید شناخت/ امید را باید در دل مردم زنده نگه داشت

عضو کمیسیون امنیت ملی گفت: دسیسه‌های روانی دشمن را باید شناخت و با دلیل و منطق و روشنگری پاسخ داد.

دسیسه‌های روانی دشمن را باید شناخت/ امید را باید در دل مردم زنده نگه داشتسید محسن علوی عضو هیئت رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با بیان اینکه اصحاب رسانه و صاحبان تریبون آگاه باشند که پیش در آمد جنگ اقتصادی جنگ روانی است، گفت: در تریبون‌ها به جای القای شکست نظام در پرونده هسته‌ای و ترویج ناامیدی با اهداف جناحی، پیروزی‌ها و خدمات نظام را برای مردم اطلاع رسانی کنند تا دنیا عظمت انقلاب اسلامی را بهتر بشناسد.

وی تصریح کرد: آمریکای جنایتکار به خوبی دریافته است قدرت و عظمت جمهوری اسلامی ایران که همچون سد استواری در برابر اهداف استکباری آمریکا و رژیم صهیونیستی در جهان اسلام نقش بازی می‌کند، نشات گرفته از پشتوانه قوی مردمی است.

علوی تاکید کرد: هدف از جنگ اقتصادی نیز فشار بر ملت مظلوم ایران است تا از حمایت خود از نظام مقدس اسلامی دست بردارد، اما جای شکی نیست سر آغاز جنگ اقتصادی، جنگ روانی است تا مردم منشاء فشار‌های اقتصادی را ناکارآمدی نظام دریابند و به جای مقاومت در برابر فشار‌های اقتصادی در مقابل نظام اسلامی قرار گیرند.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اظهار کرد: جنگ روانی، دفاع روانی، روشنگری و آگاه سازی می‌طلبد، دسیسه‌های روانی دشمن را باید شناخت و با دلیل و منطق و روشنگری پاسخ داد و امید را در دل مردم زنده نگه داشت.

وی در ادامه تصریح کرد: سیاست‌های نظام با پشتیبانی ملت ایران چه در راهبرد ایستادگی و مقاومت و چه در نرمش قهرمانانه سبب پیروزی‌های پی در پی کشورمان در جبهه‌های سیاسی، نظامی و اقتصادی شده و شکست جنون آمیز آمریکا را در پی داشته است تا جایی که این کشور دیوانه وار از عهدنامه بین المللی خارج می‌شود و خود را بیش از پیش رسوا می‌سازد.

علوی با بیان اینکه آمریکا سعی دارد شکست‌های مفتضحانه خود را در برابر نظام اسلامی با جنگ روانی معکوس نمایش دهد و خود را پیروز میدان جلوه دهد، افزود: در همین راستا عده‌ای دشمن نفوذی عالما اهداف جنگ روانی آمریکا را در داخل پیگیری می‌کنند و عده‌ای نیز که علاقه‌مند به نظام هستند، ولی متاسفانه نا دانسته و یا با اهداف پوچ و پست سیاسی در رسانه ها، در نطق‌های میان دستور و تذکرات خارج از دستور مجلس و .. منافع ملی را فدا می‌کنند و در جهت اهداف جنگ روانی دشمن قدم بر می‌دارند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تاکید کرد: این دو دسته، سیاست‌های نظام در مواجهه با پرونده هسته‌ای را شکست خورده به نمایش می‌گذارند و به مردم چنین القا می‌کنند که در جنگ سیاسی، سیاست‌های نظام و دولتمردان ایران چه در راهبرد ایستادگی و مقاومت و چه در نرمش قهرمانانه و برجام نتیجه‌ای جز شکست نداشته است تا ملت ایران امیدی به سیاست‌های نظام در جنگ اقتصادی نداشته باشند.

وی ادامه داد: انتظار داریم این افراد قدری به ندای وحدت آمیز رهبر معظم انقلاب گوش فرا داده و دست از تخریب یکدیگر بردارند و بیش از این تیشه به ریشه نظام نزنند و اقتدار نظام را فدای بازی‌های سیاسی نکنند.

علوی همچنین بیان کرد: جا دارد از شخصیت‌هایی که غالبا در طیف مخالف دولت فعلی شناخته می‌شوند، ولی پس از توصیه مقام معظم رهبری و سخنرانی رئیس جمهور پیام وحدت دادند، قدردانی کنیم.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: امید است دیگران نیز همین شیوه را دنبال نمایند که یقینا ایران اسلامی با وحدت می‌تواند در برابر هر دشمنی مقاومت نموده و توطئه‌های دشمن را خنثی کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۸ ۱۴ تير ۱۳۹۷
باید بخاطر زنده شدن امید در دل مردم مشکلات اقتصادی رفع شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۳ ۱۴ تير ۱۳۹۷
خدا خودش کمکمون کنه
آخرین اخبار