فریاد فقر در ثروتمندترین کشور دنیا/التماس‌های دلخراش زن مصدوم در یکی از ایستگاه‌های متروی آمریکا

انتشار ویدئویی از التماس‌های یک زن میانسال در یکی از ایستگاه‌های متروی آمریکا بازتاب گسترده‌ای در سطح جهان داشته است.

فریاد فقر در ثروتمندترین کشور دنیا/التماس‌های دلخراش زن زخمی در یکی از ایستگاه‌های متروی آمریکابه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، رسانه‌های آمریکایی اخیرا ویدئویی را از یک حادثه در یکی از ایستگاه‌های مترو این کشور منتشر کرده‌اند که در شبکه‌های اجتماعی و در سطح جهان بازتاب گسترده‌ای داشته است.

این ویدئو زن میانسالی را در ایالت ماساچوست نشان می‌دهد که با وجود آنکه پایش بین قطار و سکو گیر کرده و دچار خونریزی شدید شده، با صدای بلند به رهگذرانی که به کمک او آمده‌اند، التماس می‌کند به خاطر هزینه بالای آمبولانس و بیمارستان با اورژانس تماس نگیرند.

این زن 45 ساله که نامش فاش نشده است، از یکی از مسافرانی که به کمک وی شتافته اند، می پرسد: می دانید هزینه یک آمبولانس چقدر است؟ این زن که پایش پیچ خورده و پوستش کنده شده به طوری که استخوانش بیرون زده بود، ادامه می دهد: 3 هزار دلار. من از پس هزینه اش بر نمی آیم.

برخی کاربران آمریکایی توییتر با کنایه در این باره نوشته‌اند: در ثروتمندترین کشور دنیا کسی نباید از هزینه یک آمبولانس بترسد!

این ویدئو در حالی منتشر می‌شود که ترامپ تاکنون بارها آمریکا را بزرگترین اقتصاد تاریخ نامیده است.

پس از آنکه روزنامه نیویورک تایمز نیز یکی از مقاله های روز دوشنبه خود را به این حادثه اختصاص داد، این رویداد و عمق فاجعه ای که در پس آن نهفته است، توجهات بیشتری را به خود جلب کرد. در گزارش نیویورک تایمز آمده است در حالی که این زن آسیب دیده و نیاز فوری به رسیدگی پزشکی دارد، ابتدا باید محاسباتی را در ذهنش انجام دهد: اینکه آیا باید هر چه سریع تر به بیمارستان مراجعه کند و تحت درمان قرار بگیرد و یا به سبب هزینه های سرسام‌آور حتی ابتدایی ترین خدمات پزشکی از قبیل بانداژ زخم و یا انتقال با آمبولانس به بیمارستان، قید درمانش را بزند. گزارش نیویورک تایمز می افزاید چنین صحنه هایی (محاسبه هزینه در حالی که از درد به خود می پیچید و نیاز فوری به رسیدگی پزشکی دارید) اکنون به داستان روزمره آمریکایی ها تبدیل شده است.

در ادامه مطلب آمده است گزارش پلیس نشان می دهد این زن که در نهایت به بیمارستان منتقل شده، به دلیل بیرون زدن استخوان پایش از گوشت نیاز به جراحی داشته است.

جیم هولی، رئیس خدمات اورژانس پزشکی بوستون، در گفتگو با نیویورک تایمز اعلام کرد در آمریکا هزینه انتقال بیمار توسط آمبولانس بین 1200 تا 1900 دلار است.

انتهای پیام/

انتشار ویدئویی از التماس‌های یک زن مصدوم در یکی از ایستگاه‌های متروی آمریکا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۳۱ ۱۴ تير ۱۳۹۷
بهتره ترامپ به جای دخالت در امور کشورهای دگه به فکر مردم خودش باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۳۰ ۱۴ تير ۱۳۹۷
مرگ بر آمریکای جنایتکار
آخرین اخبار