همکاری پایگاه دریایی و دانشگاه خلیج فارس بوشهر

فرمانده پایگاه نیروی دریایی بوشهر گفت: امیدواریم با انعقاد تفاهم‌نامه همکاری با دانشگاه خلیج فارس زمینه توسعه همکاری آموزشی با این دانشگاه فراهم شود.

همکاری پایگاه دریایی و دانشگاه خلیج فارس بوشهربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، دریادار دوم بابک امینی در نشست مشترک با مسوولان دانشگاه خلیج فارس افزود: با توجه به ماموریت جدید نیروی دریایی بوشهر، مسوولیت آموزش نیرو‌های شاغل در نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران به عهده این پایگاه قرار گرفته که این موضوع نیازمند توسعه زیرساخت‌های آموزشی این مرکز است.

وی بیان کرد: امیدواریم با انعقاد تفاهم‌نامه همکاری با دانشگاه خلیج فارس زمینه این توسعه فراهم شود.

رئیس دانشگاه خلیج فارس بوشهر نیز با ابراز خرسندی از شکل گیری کانون آموزشی در حوزه دفاع دریایی در بوشهر گفت: این دانشگاه با ۲۴۰ عضو هیات علمی تمام وقت و زیر ساخت‌های آموزشی و پژوهشی آماده هرگونه همکاری در حوزه‌های مورد نیاز نیروی دریایی است.

دکتر عبدالمجید مصلح همچنین کسب میانگین ۱۰.۵ ارجاع به مقالات علمی و پژوهشی، درخشش دانشجویان در دستیابی به رتبه‌های تک رقمی در آزمون کارشناسی ارشد و موفقیت دانشجویان رشته مهندسی دریایی در کشور را از جمله دستاورد‌های دانشگاه خلیج فارس بوشهر عنوان کرد و افزود: با کسب این رتبه‌ها کیفیت آموزش خود را به اثبات رسانده‌ایم و این سطح از کیفیت آموزش به عنوان پشتوانه‌ای علمی در کنار مرکز آموزش نیروی دریایی ارتش خواهد بود.

وی یکی از جهت گیری‌های این دانشگاه را حوزه دریا معرفی کرد، زیرا که استان بوشهر با داشتن بیش از ۹۰۰ کیلومتر مرز با خلیج فارس، دریا یکی از حوزه‌های مزیتی آن به شمار می‌رود.

انتهای پیام/م

انعقاد تفاهم‌نامه همکاری پایگاه دریایی با دانشگاه خلیج فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.